środa, 21 maja 2014

Rich kitty!

Na Dolnym Śląsku zrobiło się ostatnio piekielnie gorąco. Muszę przyznać, że nie jestem fanką takiej pogody. Jedyne co mnie cieszy, to, że mogę nosić moje ulubione spodenki czy tiszerty i nie okrywać się płaszczem.

W domu mam już całe stado much, dziś uciekałam z pokoju do pokoju przed osą, a także zostałam pokąsana przez komary. Na pocieszenie dodam jeszcze, że ze względu na cieplutką zimę, czeka nas tutaj największa plaga komarów od wielu lat (wg tego co mówią eksperci, a zwykle mówią, że komarów będzie mało, a jest ich zyliard, noo to jak teraz mówią, że plaga...), a także wysyp kleszczy! Miodzio... dalej się cieszycie, że zima była taka ciepła? Ja to się chyba przeniosę na biegun! :D

Główną rolę w stylizacji odgrywa oczywiście przezabawna koszulka z kotem :) Pochodzi ona ze sklepu Aniesbrand, znajdziecie tam inne ciekawe wzory, koniecznie zajrzyjcie!! Mój t-shirt robi furorę wśród znajomych! :D










T-shirt - Aniesbrand | Shorts - DIY | Shoes - Converse (find here/znajdziesz tu) | Sunnies - Giantvintage | Bracelet - By Dziubeka

19 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz:) super zestaw na ciepłe dni,takie jak teraz! Jesteś moją jedną z ulubionych blogerek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję!! :* Nawet sobie nie wyobrażasz, jakie to motywujące <3

      Usuń
    2. A uważasz,że te koturny byłyby ok?np do letniej stylizacji,jakiejś miętowej spódniczki i fajnego T-shirtu?http://allegro.pl/cudowne-koturny-sandaly-platformy-white-39-i4260136050.html bardzo cenię sobie Twoje zdanie i byłaby wdzięczna gdybyś mi pomogła:))

      Usuń
    3. Myślę, że będą, biale buty są teraz bardzo modne ;) chociaż ja wybrałabym z otwartymi palcami ;)

      Usuń
    4. Dziekuję za rade ;) Czekam na kolejny Twój post:)

      Usuń
  2. ale fajna koszulka ;)
    super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wczoraj poziabały komarzyska.. Ale pogodę takową uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie stylówy na luzie, to mój styl nr 1 ♥ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta stylizacja! Zwłaszcza szorty i okulary, świetne kolory, uwielbiam niebieskości i fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodajemy do najlepszych stylizacji na www.PolskieSzafiarki.pl.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw, tło, zdjęcia ♥ cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny, letni zestaw, uwielbiam <3
    Zaczynam od nowa, więc zapraszam http://stilllaugh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. moja ulubiona stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.