wtorek, 27 maja 2014

We'll never be royal

Kilka razy już wam pisałam o tym, że w mojej okolicy znajduje się sporo ruin pałaców, zamków i dworków. Uwielbiam je odwiedzać, wyobrażać sobie jak to wszystko wyglądało za czasów świetności danych miejsc. W ogromnej posiadłości znajdowało się wiele pokoi, poważni panowie z wąsem palili tytoń z fajki, w kuchni krzątały się kucharki przygotowujące wystawne dania. Po parku przechadzały się damy w długich sukniach, słuchając ćwierkania ptaków...
 Pałac z Zaborowie dzisiaj jest ruiną. Jego "zwiedzanie" i fotografowanie jest bardzo trudne z powodu wielu krzewów i drzewek rosnących wewnątrz budowli i zyliardów pokrzyw obrastających ją woków. Mimo wszystko uważam, że jest warty obejrzenia ;) Zdjęcia w innych, ciekawych sceneriach możecie zobaczyć TU.

Lace blouse - ROMWE | Skirt - A. Wiśniewska | Shoes - Dinsko | Headband - Centro | Leatrher bag - Vintage (similar here/podobna tutaj)

21 komentarzy:

  1. To Twój najpiękniejszy zestaw, cudownie wyglądasz!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne fotografie i cudowne miejsce :) No i Ty wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna bluzka. I w ogóle śliczna jesteś. Też mam rude włosy ;)
    Dopiero trafiłam na Twojego bloga, ale myślę, że będę go odwiedzać, bo jest tu fajny klimat, ładne scenerie zdjęć i ciekawe stylizacje. Pozdrawiam! I zapraszam na moje zioła i dziadowską modę: dziadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak narazie najlepsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja stylizacja, a ta spódniczka - marzenie! <3 http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie masz nieładne nogi....

    OdpowiedzUsuń
  7. cUDOWNIE, JESTEM ZACHWYCONA!! TOTANA REWELACJA

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zestaw, a włosy -zazdroszczę ;)
    Zapraszam ;) http://ordinaryladies.blogspot.com/
    + obserwuję, świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję! Jesteś śliczną dziewczyną, kolor włosów idealny do Twojej karnacji !
    W czerni... wyglądasz świetnie, a te słoneczniki dodają uroku. Podoba mi się :)
    Zapraszam do komentowania i obserwacji!

    www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tajemniczo, oryginalnie, piękny wianuszek :) jak w bajce...

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny zestaw !
    zapraszam : http://fashion-is-my-cocaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.