wtorek, 6 maja 2014

Celina i szara maksi

Fejkowa celina domowej produkcji służy mi najlepiej jak potrafi. Pasuje do dżinsów, miniówki, a jak się okazuje, polubiła się także z szarą spódnicą maksi (czy maxi??). Jestem wybredna co do koszulek z napisami, na pewno nie pościeliłabym sobie tekstu "Piękna, mądra, skromna" czy innego JP na 100%, ale niektóre na prawdę mnie bawią, zwłaszcza takie z grą słówek ;)
Do długiej spódnicy dobrałam trampki, pojemną torbę i nieśmiertelną ramoneskę. Było mi w tym zestawie bardzo wygodnie, w sam raz na przedzieranie się w gąszczu babek polujących na przecenione szminki w Rossmanie (haa żart, pojechałam rano, nie było tłumów :D). Moją zdobycz, w postaci szalenie różowej pomadki Rimmela, zarzuciłam sobie na usta, jednak muszę przyznać, że jest to niewdzięczny kosmetyk :( następnym razem będę musiała lepiej przygotować usta pod ten produkt, ponieważ nieco się rozmazuje.
Mam nadzieję, że spodoba wam się ten zestaw :)

Jacket - H&M | T-shirt - DIY | Sunnies - GiantVintage | Necklace - Oasap | Handbag - Super Dodatki | Skirt - Vintage | Watch - Gift (similar here/podobny tutaj) | Shoes - Converse

20 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie, stylowo i wygodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, takie zestawy lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość bardzo fajna. :)

    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ten zestaw ;) Podobają mi się te maksi w dresowych kolorkach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Świetna torebka i spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bym chciała widzieć więcej takich świetnie ubranych pięknych dziewczyn na naszych ulicach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw :) bardzo ładnie Ci w tej szmince jest ok
    http://dayafterdaysuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie połączenie :) rewelacyjnie wyglądasz :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie strasznie mi się podoba! Kolor szminki piękny, fryzura urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie :) nie przepadam za spódnicami maxi, ale na Tobie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ahh zachwycam sie wszystkim!! ubior jest idealny plus Twoja uroda ! <33333

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódnica, bardzo takie lubie. Kurtka tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, całość ekstra skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylowy look, z pazurem ;) bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.