sobota, 17 maja 2014

Luźny zestaw na co dzień

Pewnie powiecie, że boyfriendy i koszulka w paski to nic ciekawego - nudno i przewidywalnie. Jednak przyznam szczerze, że obserwując ludzi na naszych ulicach, nudnym, przewidywalnym zestawem na co dzień są leginsy i tank top... zatem uważam, że mój "zwyklak" całkiem się wyróżnia :D Spokojnie, nie zmieniam modowej orientacji na "normcore" (...-.-co to w ogóle jest...?), nadal wiem, ze "chłopskie" portki i wzorzyste espadryle są modne! :)
Mam nadzieję, że moja codzienna propozycja się wam spodoba. Ja czuję się bardzo komfortowo w podobnych zestawach i często można mnie tak ubraną spotkać ;)

Pants - Vintage | Blouse - Gina Tricot | Handbag - Super Dodatki | Jacket - H&M (similar here/podobne tu) | Sunnies - Giantvintage | Shoes - H&M | Bracelet - By Dziubeka

21 komentarzy:

  1. zazdroszczę Ci spodni, są cudowne! Do tego boskie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, świetny styl xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce takie spodnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! :) Spodnie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie pasków, skóry, boyfriendów i ... panterki?:) na luzie, zabawnie i przyjemnie dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie:) nosiłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie proste zestawy, ostatnio co raz częściej po nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super "zwyklak" wyszedł i te Twoje niezwykłe włosy:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam Twoje zdjecie w okularkach gdzies na fejsie i mysle sobie - swietna stylizacja , pewnie jakas bloggerka z zagranicy :) a tu bach! "lubieczern" ! mistrzostwo świata ten zestaw! i wiesz co? spodni Ci zazdroszczę !!! obłęd!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hoho bardzo mi miło, dzięki ;D
      nie tylko "zagranico" jest fajnie :P

      Usuń
  11. Super zestaw, prosty, minimalistyczny, ale ma to coś. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  12. To taki w sam raz zestaw dla mnie. Jeansy uwielbiam dziurawe a boyfriendy to juz wogóle.. pasiasta koszulka i kurtka tez w pytke. LUBIE TO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny luźny zestaw na co dzień :)
    I te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw!!! plus za paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jestes :) cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham Twoje słowy :) naturalne?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.