czwartek, 15 maja 2014

Białe rurki w rockowej wersji

Białe rurki mam już w swojej szafie ponad dwa lata, jednak nie noszę ich zbyt często. Powód jest banalny - jak tylko wskoczę w białe portasy, za pięć minut wylewam na siebie herbatę, siadam na ubłoconej ławce, dotykam nimi zakurzonego krzesła itp... Po prostu nie potrafię zachować ich w czystości przez byle jeden dzień :D Czasem mam jednak na nie ochotę, a żeby nie wystylizować się na "osiedlową piękność" (tak mi się często kojarzą białe spodnie), dobieram do nich rockowe dodatki, jak ramoneska i szpilki z dżetami. To te buty, o których pisałam wam na Facebooku. Okazały się super wygodnie, więc w połączeniu z ceną to zakup roku! Dzięki mojej kochanej siostrze :*
Podoba wam się takie zestawienie? :)

Jacket - H&M | Top - New Yorker | Bracelet - By Dziubeka | Watch - Gift | Pants - House | Shoes - Dinsko (similar style here/w podobnym stylu znajdziesz tu) | Handbag - Super Dodatki

18 komentarzy:

  1. zestaw bardzo fajny :)
    torebka bajeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw fajny, ostatnio lubię takie zestawy :) Torebka bardzo wpadła mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ja uwielbiam, a teraz jest akurat w promocji :)
      http://www.super-dodatki.pl/pl/p/Oryginalna-torebka-damska-czarna-2colors/1940

      Usuń
  3. Bardzo ladnie ;) ja bym do tego zalozyla jakis kolorowy naszyjnik,bo lubie tak urozmaicac :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Są jeszcze te bluzeczki w NY? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam swoją już w zeszłym roku, ale to takie "basic", więc może teraz też są ;)

      Usuń
  5. piękne zdjęcia :) bardzo fajny zestaw ubrałaś :) ale najbardziej podoba mi się Twój kolor włosów! :) jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna torebka, całość bardzo fajna xd

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buty :)

    www.dayafterdaysuzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mi zestawienie się bardzo podoba... fajnie, prosto i przyjemnie dla oka... zresztą jesteś śliczną dziewczyną więc pewnie we wszystkim wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawienie! Dobrze, że podbiłaś całość rockowymi akcentami :-) Białe portki... od lat żadnych nie miałam, bo mam tak samo jak Ty - chwila i już są upaprane. Szkoda, bo wyglądają pięknie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jaką ty masz śliczną twarz kobieto !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Dzisiaj odkryłam Twojego bloga, ale zostaje tu na dłużej, bo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.