poniedziałek, 10 września 2012

Mała Lady Punk


Szyfon bez elegancji. Szyfon z pankiem, z lejdi pankiem :)
Muszę napisać słów kilka na temat mojego naszyjnika, albowiem jest to najbardziej wielofunkcyjna część garderoby jaką obecnie posiadam. Mogliście go już oglądać w formie bransoletki tutaj, jak i opaski w tym poście. I mimo, że opaską jest mi najczęściej, to jest sprzedawany na Oasap jako naszyjnik właśnie :)
Polecam :)





 Koszulka z zeberkami - bazar (10zł)
Spódnica - Gina tricot (20zł)
Lordsy - DeeZee (89zł)
Torebka - sh (6zł)
Naszyjnik - Tutaj

25 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, ze bardzo mi się podoba szyfonowa spódnica w tym wydaniu. Sama lubię łączyć t-shirty z eleganckimi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie:) Wszystko mi się podoba:) Bardzo fajny blog:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz naprawdę dobrze!
    bardzo bardzo dobrze :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, strasznie podoba mi się przełamanie zwiewnego szyfonu mocniejszymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie:) ładna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba najlepszy Twój zestaw, kwitniesz kochana i wyglądasz pięknie! Rozpuszczone włoski ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe połączenie! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki tani zestaw :o Rewelacja, wszystko cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystarczyło tylko, że weszłam przez przypadek na Twojego bloga i tak już zostałam. Każda stylizacja świetna a właścicielka z niesamowitą urodą, sympatyczna i ciesząca się życiem jeszcze bardziej mnie zachęca do odwiedzania :)
    Powodzenia dalej!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw i śliczne zdjęcia..:):) super jest ta spódnica no i naszyjnik..:D:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie:) najbardziej podoba mi się spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna stylizacja, swietny outfit!
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej!!
    Jestes super ladna!! :) Bardzo podoba mi sie Twoja stylizacja..koszulka i spodnica sa idealne!! <3
    Moze bylabys zainteresowana wzajemna obserwacja? :)

    Pozdrawiam
    http://chasingfashiondream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit, wszystko pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. tą z perełkami zrobiłam sama, a pozostałe kupiłam na straganie w Międzyzdrojach

      Usuń
  17. I to lubię- zestawianie typowo kobiecych materiałów z rzeczami zadziornymi. Masz tu i wdzięk i pazura. No idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie takie polaczenie delikatnej zwiewnej spodnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnie zdjecie bomba ;)) Bardzo mi sie podoba :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.