sobota, 15 września 2012

Maximum czerni :)

Jak pisałam na fejsbuku miałam dzisiaj wątpliwą przyjemność "podziwiać" "pokaz mody" w Cuprum Arena w Lubinie. Wybrałam się tam, bo liczyłam, że po ostatnim szoł postarano się bardziej, i że może po prostu kolekcje jesienne będą ciekawsze, niestety nie były, przynajmniej dla mnie. 
Mój mój post na fejsie wywołał małe oburzenie, że jak to ja interesując się modą i prowadząc bloga nie znam Radzkiej!? Otóż nie znam, nie wiedziałam o istnieniu jej vloga jak i nie wiem prawdopodobnie o istnieniu wielu "popularnych" blogów, ponieważ zainteresowanie moje modą nie objawia się siedzeniem przed kompem i wertowaniem blogów! Więc radzę się rozluźnić i zrozumieć, że nie każdy, kto prowadzi bloga musi prenumerować Vogue, czytać wszystkie mołst fejmus bloks i pożerać trendy prezentowane przez podobne pisma czy strony... Moda jest bowiem dla każdego i dla każdego znaczy coś innego :)
(nadużywam słowa blog)
Co do lepszych stron dzisiejszego dnia, poznałam Ewę z bloga http://rykoszetka.blogspot.com/, która prowadzi także ewidencję blogerów z Wrocławia i okolic, polecam zajrzeć ;)
No a wracając do ciuchów, mody, blogowania i kończąc biadolenie i żalenie, pokazuję swój ołtwit ze spódnicą z lumpeksu (którą wczoraj na szybko skracałam xD)
Pokój i miłość :)





 Spódnica, koszula, pasek, torebka - sh (w sumie 24 zł + 60 za torebkę Prady)
Buty - Deezee (89zł)
Ozdoba na kołnierzyk - mojej roboty
Zdjęcia: Marcin
Ostatnie zdjęcie: Rykoszetka :)

20 komentarzy:

  1. Niektórzy mają mylne wyobrażenia dotyczące interesowania się modą, niestety.
    Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam i na prawdę od serca.. jesteś śliczniutka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kojarze Radzkę i Rykoszetkę, ale to dlatego, że sama jestem z W@rocławia, bo takto również moja znajomośc polskiej i światowej blogosfery jest dosyć nikła:)

    A w Twojej stylizacji zachwyca mnie koszula, a najbardziej ta ozdoba ze skrzydełkami! Jest naprawdę świetna!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłaś w samo sedno - śmieszy mnie fanatyczne wielbienie niektórych blogerek i oburzanie się, że ktoś może nie wiedzieć o ich istnieniu :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor koszuli i zachwycająca spódnica- wydłuża i wysmukla Twoją sylwetkę ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam również, rzeczywiście pokaz trochę nudnawy, od strony organizacyjnej dla mnie totalna klapa,

    OdpowiedzUsuń
  7. ta ozdoba przy kołnierzyku jest mega! < 3
    Zapraszam do siebie!
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zrobię sobie taką kołnierzykową ozdobę, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazy faktycznie nudne, ale porozmawiałam sobie z dziewczynami, poznałam Ciebie, zostałam pomalowana... Więc nie była to taka całkowita strata czasu :D
    Wczoraj na pewno jeszcze miałam w głowie coś do napisania, ale zapomniałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna gwiazda jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i ramoneska, to najmocniejszy punkt tej stylizacji. Jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się to co piszesz(jak wygładzasz również:))!popieram cie w 200%

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszytko do siebie pasuje, bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie! uwielbiam "te" skrzydełka sama mam z nich porobione kolczyki bransoletki wisiorki ;) pięknie wyglądasz w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty, koszula i skrzydełka są na prawdę świetne!
    a cała stylizacja- również bardzo mi się podoba, chociaż długie spódnice podobają mi się tylko na kimś- na mnie samej nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. te skrzydełka przy kołnierzyku są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.