sobota, 8 września 2012

peplum rock it!



Moje pierwsze "cokolwiek" z baskinką to sukienka w kolorze kawy z mlekiem (?) Nie byłam przekonana do niej, ale falbanka jest świetnie umieszczona, tak, że zakrywa to co powinna :) Długość rzecz jasna mini, z moim wzrostem inna nie wchodzi w grę, choć nie powiem, lubię skejterki przed kolano :) ale to chyba wszystko zależy od kroju, po prostu taka obcisła kiecka powinna być w moim przypadku krótka :)








Sukienka - Allegro (17zł)
Szpilki - NY (35zł)
Torebka - TUTAJ
Kurtka - H&M (149zł)
Naszyjniczek - plasticzek - Glitter, woreczek niespodzianka

22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz!
    Sukienka idealnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Sukienka ładnie na Tobie leży. Z początku wydawało mi się, że widzę moją przyjaciółkę, jesteś bardzo do niej podobna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka!♥FF♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ..Śliczna torebka *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka rewelacyjna, super się prezentuje i jeszcze te pierścioneczki :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakaś Ty piękna :)
    A sukienki zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliźnie Ci w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jesteś śliczna! i co za kobieca figura :)
    baskinki są bardzo fajne i całość wygląda super :)
    zmieniłabym tylko naszyjnik, np. na taki wisior z czachą czy coś w tym stylu :) wtedy by się fajnie łączyło z torebką :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) nie chciałabym już przesadzić z tymi czachami xD

      Usuń
  11. Baskinkowa sukienka jest wręcz piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu inna długość przy Twoim wzroście nie wchodzi w grę? ;> Bardzo podoba mi się transparentny naszyjnik i jestem zaskoczona ceną szpilek!

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa bo jestem niska i dluższa sukienka by mnie skróciła :)

      Usuń
  13. pięknie! najbardziej podoba mi się torebka :) jedynie naszyjnik zupełnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka <3
    kartasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladasz przepieknie ;) Fryzurka bardzo stylowa :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.