czwartek, 27 września 2012

Merlotte's shirt

Już od bardzo dawna szalałam za dżinsową koszulą, niestety są one okropnie drogie. Na szczęście Oasap przyszedł mi z pomocą. Mam już parę rzeczy od tego sklepu, zawsze byłam bardzo zadowolona, właściwie teraz też jestem, jednak koszula strasznie śmierdziała plastikiem, kiedy otworzyłam kopertę, więc przed pierwszym ubraniem musiałam ją przepłukać (tak, tak, wiem, że zawsze się powinno, ale ja nie robię tak zawsze ;P), więc byłam nieco wkurzona, że nie mogę w nią od razu wskoczyć. 
Poza tym musicie wiedzieć, że można tam w bardzo łatwy sposób zarobić sobie kaskę na zakupy, jest tam taka opcja "show your order" gdzie po dodaniu waszego zdjęcia z zakupionym przedmiotem dostajecie 4$ za friko :D ponad to, możecie przypiąć 25 wybranych rzeczy z Oasap na www.pinterest.com, obserwować sklep na Pinteres, po czym wysłać linki do tych waszych "pinów" i dostaniecie kod, który obniży zamówienie powyżej 50$ o 25$!! To znaczy, że zamiast 160 złotych, zapłacicie 80, to już spora różnica :)
Całą instrukcję znajdziecie TUTAJ. Warto tam zaglądać, to i tak jeszcze nie wszystkie sposobny za otrzymanie extra kasy ;)
Wiem, że na maksa się rozpisałam, ale chciałam jeszcze poprosić was o głosowanie na Izę Lach w konkursie MTV EMA, Iza jest nominowana w kategorii "Najlepszy polski wykonawca", pokażmy, że mamy się czym w Polsce pochwalić!!

A teraz zdjęcia :)







 Spodnie - House (59zł)
Buty - Dash44 (70zł)
Koszula - TUTAJ
Torebka - Sh (6zł)
Bransoletka - Malvare

19 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!
    Zazdroszczę butów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak! Koszula świetna! Powiedz mi taka rzecz.. W którym miejscu ty dodajesz dla oasap link ze stylizacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdź w swoje konto na oasap, po lewej stronie jest taka lista opcji do wyboru, zaczyna się od "My Orders"... i tak któreś w kolei jest "My Posts", klikasz, wybierasz ADD A POST (guzik na czarnym tle), później wybierasz już tylko z jakiego portalu chcesz dodać posta, linka, ilość komentarzy i tak dalej :)

      Usuń
  4. super koszula :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, koszula jest piękna i bardzo się cieszę, że taka jest bo zamówiłam tą ciemniejszą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie koszule :) marzy mi sie taka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się strasznie podobają w sklepach takie ciemne dżinsowe koszule, ale ojejku, kosztują ze stówę. Może na przecenie uda się coś taniej znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że buty są czarne, bo troszkę się gryzą, ale ogólnie jest dobrze. :) Jak zawsze zresztą. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zegarek <3
    WPADAJ NA KONKURS PO BUTY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta torebka. W sh można wyszukać prawdziwe perełki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna koszula! takie fajne, jeszcze letnie połączenie kolorów, bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko pasuje idealnie. Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your pants, what a great shape and that shirt is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower on GFC and Bloglovin! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.