wtorek, 18 września 2012

militarnie

Koszulkę w stylu wiosenno-letniej kolekci Balmain (KLIK) z 2011 roku kupiłam już...w 2011 roku ;) Jednak jakoś nie miałam na nią pomysłu. Tej jesieni styl militarny wraca z hukiem, więc postanowiłam ją odgrzebać. To samo tyczy się militarnej marynarki (która właściwie nie jest nawet moja, ale siostry;), też przeleżała ona swoje w szafie.
Bardzo podoba mi się moda na moro i wojskową zieleń, więc to na pewno nie jedyny odgłos tego trendu na moim blogasku :)
Czyż nie chodzi właśnie o to, żeby w każdym sezonie wybrać to, co nam odpowiada? Nie trzeba mieć wszystkich modnych ubrać, żeby być modnym :D





 Marynarka - siostry
Koszulka - NY (stara, chyba 3,95zł)
Spodnie - Stradivarius, stare
Buty - Dash44 (70zł z rabatem)
Naszyjnik - TU



23 komentarze:

  1. Oprócz trendu militarnego masz jeszcze sportowe koturny i nosisz kolor burgundowy, więc nie bądź taka skromna, jesteś modna od stóp po sam czubek głowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie jak zwykle och co tu duzo pisac ładnemu we wszystkim ładnie i już

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie!
    Naszyjnik genialny.
    A na dodatek idealnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie!
    szczególnie koszulka ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz. Świetny zestaw:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko idealnie do siebie tutaj pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka fajna, nie powiem, że nie, ale spodnie są zdecydowanym numerem jeden! <3333 Śliczna jesteś jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo mam taką samą koszulkę ;) Chyba też zainwestuję w spodnie tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się koszulka, podobają mi się butki i spodnie (najbardziej!), ale ta torebka moim zdaniem wcale tu nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje fajne! Ale wygląd strony... zmień ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podoba:) ale chętnie przyjmę jakieś konkretne sugestie :)

      Usuń
    2. Najważniejsze, że Tobie się podoba.Nie mam konkretnych sugestii, nie znam się na kwestiach technicznych prowadzenia bloga, tylko z obserwacji innych blogów wysunęłam taką opinie. Strona nie za bardzo zachęca do odwiedzin, tak też stwierdziłam jak na nią przypadkowo trafiłam-dlatego pozwoliłam sobie na taki komentarz.

      Usuń
    3. rozumiem, ale nie jestem w stanie zrobić tak, żeby każdemu pasowało :( mimo to sporo osób tu zagląda :) mam nadzieję, że Ty jednak też wpadniesz jeszcze kiedyś ;)
      zapraszam :)

      Usuń
  12. Tez mam takie spodnie i ostatnio sie z nimi nie rozstaje:) Super je zestawilas!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również oszalałam na punkcie stylu militarnego, chociaż za kolorystyką wpisującą się w ten trend nigdy jakoś nie przepadałam. Twój zestaw bardzo mi się podoba, wszystko świetnie ze sobą wygląda, a dobór butów idealny!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful outfit! one of my favourite of this week! if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie pisałam na innym blogu że choruję na takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę najmodniejsze kolory jesieni ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog poświęcony sekretom modelingu.

    http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the color of your pants they are so so pretty ! what do you think of following each other on bloglovin' and GFC? let me know

    Much of love,

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.