czwartek, 13 września 2012

burgund, szmaragd i...

...i trzeciego składnika w postaci krokodyla czy czegoś podobnego nie mam :)
Jak odczuwacie nastrój zbliżającej się jesieni? Czy przywołuje go pierwszy września, spadające żołędzie?
Mnie się jesień dosyć zabawnie kojarzy, otóż leżąc dziś rano pod kołdrą oglądałam sobie program Marthy Steward i poczułam właśnie taką jesienną nostalgię, mimo, że odcinek był z marca ;P
Tak właśnie wspominam zeszłoroczną jesień, siedzenie pod kocem z herbatą i oglądanie pomysłów na udekorowanie domu w Halloween (-.-)' 
Wracając do stroju, to w moim nowym szmaragdowo-zielonym (tak, wiem, że na zdjęciach kolor nie wygląda dokładnie tak...) sweterku było mi na dworze całkiem w sam raz, jednak w pomieszczeniach miałam ochotę przyodziać koszulkę... ehh i jak tu się ubrać?
Ps. Biorę udział w konkursie na facebooku i bardzo byłoby mi miło, gdybyście zechcieli zagłosować na mnie (Iza Leszczak). KLIK Dziękuję serdecznie :)






Sweterek - H&M (prezent)
Spodnie - Stradivarius, stare (59zł?)
Botki - Stylowe Buty (stare, nie pamiętam ile zapłaciłam, ale na promocji były)
Torebka - Prada, SH (ok 60zł, prezent ;P)
Naszyjnik - KappAhl (12zł)

23 komentarze:

  1. wow! jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Serdecznie do mnie. Do wygrania bizuteria BIK BOK. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, fajny kolorek spodni :)
    zazdroszczę torebki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne buty!! :)) zapraszam do siebie: http://messofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. właściwie nie miałabym zarzutów, ale ... te kolory są takie smutne :(

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wygląda pięknie razem. Chociaż burgund to nie mój kolor ;-) ale naprawde poasuja to siebie te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawienie kolorów :)

    Będziesz w sobotę na pokazie w lubińskiej galerii? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To pewnie gdzieś na siebie wpadniemy i w końcu się poznamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te buty :) stylizacja na plus!

    Zapraszam na męski blog www.yowloski.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  12. zasmuciłaś mnie wpisem "(stare)" przy spodniach ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjecia i świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie kolorków - takie jesienne już :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny sweter, rewelacyjnie pasuje do Twojego koloru włosów. Przy okazji zazdroszczę ci takiego koloru( włosów) mi niestety taki nie pasuję :(

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie kolorów!

    ps. zapraszam na mojego świeżego jeszcze bloga: jesuismonika.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz! świetne połączenie kolorów - sama się ostatnio zastanawiałam, czy zieleń i bordo do siebie pasują - przekonałaś mnie swoją stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny model butów a kolor spodni również bomba ! :)
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.