wtorek, 28 sierpnia 2012

Americano!

Wiem, że szorty z flagą U.S.A mogły się już wam zdrowo przejeść, ale mówiąc szczerze, czekałam na moment, kiedy przestaną już wyskakiwać z lodówki ;) Swoje zrobiłam całkiem sama (szpan :D)
i po raz kolejny muszę przyznać, że ten, bądź co bądź przestarzały, trend, nie zasypał ulic, więc u mnie w okolicy jestem chyba jedyną osobą, która takie gatki ma (nie licząc wszechobecnych legginsów z NY).




 Spodenki - DIY (spodnie+flaga=ok. 30 zł)
Koszulka - NY (29zł)
Nerka - sh(6zł)
Naszyjnik - przerobiony z TEJ OPASKI, która nie trzymała mi się na głowie ;)

25 komentarzy:

  1. Też posiadam takie szorty i na szczęście nie widziałam ich u nikogo innego ^^ natomiast legginsy królują ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie zrobilaś te spodenki:)nie jestem fanką motywu USA ale gratuluję wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle pieknie nic dodac nic ujac

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszły te szorty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyw flagi amerykańskiej, więc szorty baaardzo przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej tak ! Świetnie sie prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Efektowne :) Ale moją uwagę zwróciły buty, są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki ;* Bluzeczka super! :) Dobrze ci w tym kolorze. Przesłuchałam ;d Podoba mi się ;ddd

    OdpowiedzUsuń
  10. rozkochałam się w Twoim zegarku <3 Uwielbiam takie neonowe gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :)
    obserwuje
    zapraszam do siebie!
    http://glossy-star.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twój kolor włosów!♡

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł miaąłś z ta flaga :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor bluzki. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci wyszły te spodenki, gratuluję talentu i pomysłowości. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne spodenki :) zegarek i naszyjnik są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. CO JAK CO ALE TU PIERWSZE SKRZYPCE GRA NERKA!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzka w tym mocnym, neonowym kolorze ładnie prezentuje się z amerykańskim printem :) ale ta saszetka mi nie podchodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja!! :)

    zapraszam do mnie:
    http://www.lastmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.