sobota, 25 sierpnia 2012

slow it down


 

Jak zostało ostatnio (pewnie słusznie) zauważone,  wydaje się, że spódnica, którą mam na sobie pojawi się na wszystkich możliwych blogach, tak jak ta z "azteckimi" wzorami. Pocieszam się tym, że być może jestem jedną z pierwszych osób, które prezentują ją w sieci oraz, że mieszkam w małej, zahukanej miejscowości i prawdopodobnie nie wiele osób odważy się tu ta taki zakup ;)
Miałam ze sobą fajną saszetkę - nerkę, z ćwiekami, ale zapomnieliśmy ją obfocić xD






 Koszula - Prezent od kuzynki :)
Spódniczka - Bershka (29zł)
Trampki - Converse, prezent od siostry :)
Bransa kolce - TUTAJ
LOVE & HATE - TUTAJ
Zdjęcia: Marcin :*
Bonusik:
 

16 komentarzy:

  1. swietna spodniczka, uwielbiam conversy;D i zazdroszcze bransoletki z kolcami

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula jest boska!

    pozdrawiam

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula rewelacja, spódniczkę zamieniłabym na jednolitą. W tym zestawieniu(moim skromnym zdaniem) odwraca uwagę od reszty stroju.


    Zapraszam do mnie
    http://pewexxx.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to chodziło, spódniczka miała być głównym elementem stroju :)

      Usuń
  4. naprawdę świetny zestaw! :)
    wow, za spódniczkę dałaś tylko 29 zł? :O

    Wszystko mi się tu podoba, no i conversy świetnie dopełniają całości <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spodniczka jest swietna, nie udalo sie jej juz nigdzie dostac, ech te wyprzedaze :c

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica bardzo fajna - a czy się pojawi na wielu blogach, czy nie - najważniejsze, że ją lubisz i dobrze się w niej czujesz, tak myślę. bransoletki extra - wszystkie :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalio, ta spódniczka jest z nowej kolekcji :) jest ich pełno w Bershka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wpasowana stylizacja w klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat motywu krzyzy nie lubie, wiec wolalam juz aztecka wersje:) Bo tak czy siak ten krój bardzo mi leży:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A no pekaczem sobie zrobilam :))) masz sliczna bizuterie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się. szczególnie spódniczka. dobry zakup
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.