czwartek, 2 sierpnia 2012

Azjatycki Styl - nowy sklep internetowy

Witajcie :)
Wyczaiłam sobie nowy sklep z odzieżą "Japan Style" WWW.AZJATYCKISTYL.PL
Sklep proponuje nam ładną i modną odzież, na poziomie jak ROMWE itp. Ceny są wyjątkowo przystępne, co prawda mogą wydawać się wysokie w porównaniu z rzeczami tego typu z allegro, ale tutaj wysylka kosztuje 7 zł, a nie 25... ;) Możemy brać udział w programie lojalnościowym, gdzie zbieramy punkty za zakupy. Z tego, co piszą wysyłka też jest szybka, mniej więcej 1-3 dni. Ja wybieram się w przyszłym tygodniu nad morze, potrzebuję jakiejś zwiewnej sukienki i chyba już wiem gdzie ją kupię ;) zwłaszcza, że zależy mi na szybkiej wysyłce :D




No czyż nie są przepiękne!?
Mnie osobiście bardzo urzekły, teraz tylko muszę jakąś wybrać :) A może macie jakieś inne propozycje co do sukienek z tego sklepu, będę wdzięczna za pomoc ;P
Buziaki :)

13 komentarzy:

  1. Sukienka z pierwszego zdjęcia jest rewelacyjna! Muszę wpaść na stronkę :) Zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za informacje, do tej pory myslalam ze na ciuchy typu japan style trzeba czekac okolo 2 tygodni
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojacie! Wszystkie te sukienki są piękne! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie rowniez podobaja, sa proste a zarazem bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sklep , śliczne maja sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. od dawna kupuje na Japan Style serdecznie polecam :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już kupisz to daj znać, jak to wygląda w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :)))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.