niedziela, 19 sierpnia 2012

purple swag

Tytuł zdecydowanie odnosi się do wielkiego, fioletowego kamienia na mojej nowej torebce. Zamierzałam kupić sobie pudełko na okulary i pierścionki na dwa palce i samej zmontować podobną kopertówkę, no ale umówmy się, na pewno nie byłoby to trwałe rozwiązanie i pewnie nie zbyt wygodne. Może i nie jest to puzderko od McQueena, ale zdecydowanie była warta swojej ceny, bo jest piękna i porządnie wykonana :)
Reszta zestawu bardzo zwyczajna, taki secik na co dzień. Do kompletu z torebką, czaszkowe kolczyki.







Koszula - Cropp, stara (chyba 69zł)
Spodenki - siostry, Bershka
Balerinki - lokalny sklep (29zł)
Naszyjnik - Glitter, prezent
Zegarek - Pierre Lannier, prezent
Bransoletka - stragan nad morzem
Kolczyki - TUTAJ
Torebka - TUTAJ

19 komentarzy:

  1. U la la :) Torebeczka taka za mną chodzi od dłuższego czasu, ale jeszcze jej nie zamówiłam. Ale po tym poście to się chyba zdecyduję! :) Wszystko ładnie ze sobą współgra, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka urocza:) A najbardziej to urzeka mnie naszyjnik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ty jak zawsze zachwycasz! :) Oddawaj koszulę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną masz kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ! Jedna z lepszych kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny set :) Super w tym wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochane, to nie pierścionki, to taki uchwyt do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna biżuteria :)
    http://fashionandstyleforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.