piątek, 1 lipca 2011

kardigan DIY łatki na rękawach:)

Hej!:) Dzisiaj oczywiście musiałam się uczyć, ale jako prawdziwy student znalazłam sobie ciekawsze zajęcie :) Mianowicie przerobiłam stary sweterek z H&M :)
Jest to bardzo łatwe, jednak wymaga trochę cierpliwości, mam nadzieję, że ten zdjęciowy tutorial wam pomoże:)

Potrzebujecie:
Stary, nudny sweterek (najlepiej zapinany, to ułatwia szycie)

Materiał o dowolnym kolorze, fakturze, wzorze, byleby się nie strzępił (ja wybrałam panterkę)

Nożyczki
Igłę i nici
Szpilki lub igły do przypinania materiału
coś do rysowania na tkaninie (ja użyłam kredki do oczu)

Załóż sweterek, zapnij go na całej długości i ułóż dokładnie równo na ramionach. Białą kredką zaznacz X w miejscu gdzie dokładnie jest środek Twojego łokcia, w tym miejscu będzie środek łatki.
Z materiału wytnij kształt elipsy ( lub inny jaki ci się podoba, rombu, prostokąta:)
Najlepiej wytnij od razu dwie łatki ;)
Złóż łatkę na "dwa" potem znów "na dwa" tak aby czarną kredką zaznaczyć środek łaty (będzie on przylegał do iksa na rękawie).
Teraz przypnij swoje łatki igłami do rękawa

Podwiń rękaw, aby mieć łatwiejszy dostęp do środka. Nawlecz długą, pojedynczą nitkę na igłę, zacznij szycie od spodu aby nie było widać supełka.
I... szyj na okrętkę ;)
Aby dopasować łatkę na drugi rękaw przyłóż obydwa do siebie.
Odległość łatek od szwu w rękawie powinna być taka sama tak jak odległość od początku rękawa do łatki.



Oto mój efekt końcowy: supermodny kardigan ze starego sweterka i materiału za ok 15 zł:)

A Wam jak wyszło?? Pochwalcie się koniecznie, jeśli wykorzystacie ten tutorial :)
POWODZENIA:)

20 komentarzy:

  1. świetnie :))

    zapraszam do mnie - rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog .! dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne diy.Świetny blog.
    obserwuje i zapraszam do mnie www.buu-diy-buu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo!! :****

    A DIY świetny, bardzo fajnie to wyszło!! Ja teraz mam zamiar zrobić sobie spodenki z ćwiekami :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesteś!! :D:D:D I blog świetny!

    Ajj chyba bardzo boli pod paszkami...

    uczulonanapiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blogg..świetna galaktyka<3
    krzyż został zrobiony z grubego czarnego paska od spodni;D i na to została naklejona wydrukowana galaktyka :)

    obserwuje! licze na to samo :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejkuuu....♥ Jest cudne. Bardzo dobrze sobie z tym poradziłaś. Jestem pod wrażeniem- wykorzystam ten pomysł, kiedy w deszczowy dzień będę się nudzić (DZIĘKUJĘ ♥)


    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne wykonanie :))

    Gratuluję tak dobrego powodzenia bloga. Ja powiększam twoją rzeszę fanów o jednego obserwatora i czekam na kolejnę notkę. ( bardzo proszę o powiadomienie mnie o niej). Ja ciebie dodałam, a ty dodasz mnie? Dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny pomysł na DIY :)
    Dodaję do obserwowanych i jeśli miałabyś ochotę, również mogżesz to zrobić, byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł na przeróbkę :)
    zapraszam również do mnie ;)

    zielonaanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje ze jutro bede miala okazje posluchac tych piosenek z tej plyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem ładnie to wygląda, takie nieprzesadzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie Ci to wyszło !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O!! Wyszło świetnie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda tylko że te zdjęcia takie niewyraźne :( ale pomysł jest dobry! :D sama szukałam łatek swego czasu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.