poniedziałek, 27 czerwca 2011

kombinezon

Dzisiaj mój nowiutki kombinezon z wyprzedaży w H&M miał swój debiut:)
Pomarańczowa narzutka towarzyszy mi dzielnie, prawie co dzień, jest to jeden z moich lepszych zakupów.
Buty... hehe kiedyś uważałam, że "plastiki" są okropne, że to letnia wersja gumowców, nigdy bym ich nie włożyła, ale kobieta zmienną jest ;)



kombinezon - hm 40zł
torebka - tally weijl 15zł
buty - allegro 35zł
narzutka - hm 20 zł
Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia są nieco prześwietlone, jednak to wszystko przez słonko ;p

34 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz ;) Ta narzutka mi się baaardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. przymierzałam ten kombinezon, ale nie przekonałam się do niego, Ty fajnie to wszystko połączyłaś:) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Ci kochanie , wyglądasz ślicznie, cudne meliski, sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam ten kombinezon :) Świetnie wygląda w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kombinzeon!
    Fajne połączenie butów i sweterka !!
    Pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  6. Butów nie lubię,kombinezon świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten kombinezon, co do butów - nam się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, swietny ten kombinezon!

    marze o takim! :D

    kochana, zapraszam Cie do obserwacji mojego bloga, na pewno I WILL FOLLOW BACK :D :D

    tutaj sa linki ;D



    FASHION VICTIM
    FASHION passion- FB page

    MY BLOG about fashion, fashion events, RECIPES, photos, my stylizations, famous artists, designers

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw ;)
    fajnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kombinezony, a ten jest piękny! :)
    Ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kombinezon jest świetny! i fajnie go zestawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog !
    kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja też ... niestety drogie to góffno ;p
    dlaczego nie przystaje na ten pomysł Twój brzuch ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten kombinezon , obserwuję i zapraszam do mnie :) http://juste-moi-crotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no tak dokładnie , na pewno urobisz ;p ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Z takiego samego materiału mam spodenki ;D
    Rówinież H&M ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny kombinezon :) naprawdę tylko 40 zł?

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te gumowe buty coraz bardziej zaczynają mi się podobać, jednak nie jestem jeszcze do nich przekonana w 100%. Pierścionek zrobiłam bardzo łatwo, a raczej zleciłam jego zrobienie bratu;p Dwa ćwieki zostały przylutowane (przyczepione prościej mówiąc) do zwykłego pierścionka- obrączki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kombinezon i świetne meliski;)

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny ten kombinezon. Ciekawie go połaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  22. dlaczego pytasz czy się obserwujemy? jak Ci się podoba mój blog to obserwuj a jak masz to robić tylko dlatego, że ja obserwuje Ciebie to ja nie potrzebuje takiego układu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kombinezon! Bardzo podobał mi się w H&M!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej kochanie, tych butów musisz szukać na allegro - pojawiają się okazyjnie, na ebayu :(
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne buty ;**
    nie martw sie, kiedyś ci sie uda, poza tym nie jesteś lewa, jesteś lubię czerń ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog i bardzo ciekawa notka.
    Zapraszam do mnie do obserwatorów:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam + dodaję się do obserwatorów. Klemcia.

    OdpowiedzUsuń
  28. super! W takim razie czekam z niecierpliwością na posta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. nie lubię kombinezonów, ale ten wygląda na Tobie ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny kombinezon! kupiłam niedawno takie same buty, ale pochodziłam trochę w domu i okazały się za małe:(

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny jest ten kompinezon+buty <333
    Obserwuje :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.