czwartek, 2 czerwca 2011

Buty, buty

Ostatnio, nudząc się na zajęciach postanowiłam policzyć wszystkie swoje buty, oczywiście tylko te, w których chodzę. Wyszło mi 16 par. Moje koleżanki były zdumione (nie rozumiem dlaczego, przecież kobiety kochają buty). Ja też się zdziwiłam...że tak mało ich jest :p Więc w domu postanowiłam poukładać sobie wszystkie i policzyć iii... tak! pomyliłam się o 5 par ;)
Wiem, że zdjęcie jest jakości kiepskiej w juch;) ale niestety mam stary aparat:)
Jeszcze muszę się pochwalić ostatnimi zakupami, a mianowicie:

słomkowym kapeluszem h&m z działu męskiego, 24,90

Oraz materiałową spódniczką House, rabat 40% na dzień dziecka, wyszlo od 17,90 ;)
Do tego przedstawiam wam mój ulubiony, supertrwały miętowy lakier :) trochę ubrudzony :P
xoxo

8 komentarzy:

  1. Wow...dużo masz butów! Nieźle ;) Super zakupy! Boski odcień lakieru! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. niezła kolekcja.... :) Pozdrawiam,
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kolekcja butów:) kapelusz też boski!

    http://my-fashionland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna kolekcja butów! lakier ma świetny kolor, a spódniczka jest cudowna i mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapelusz i lakier - tak tak tak!

    Co do Balu Mautralnego to impreza po maturze na koniec szkoły, na luzie. A Studniówka to sztywna i z zasadami impreza, że tak powiem :) z polonezem i z gustem.

    OdpowiedzUsuń
  6. baleriny z primarka to moje ukochane butki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach masz te cudowne buty z deezee!! zazdroszczę :)
    http://misscferreira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo spodobał mi się słomkowy kapelusz ;D
    chyba muszę się wybrać do h&m, bo jak za taką cenę to żal nie kupić ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.