piątek, 20 maja 2011

Maroko ?

Kolejny gorący dzień skłonił mnie do przywdziania sandałków i czegoś czego PRAWIE NIGDY nie noszę, czyli sukienki ;) Tą dostałam w prezencie od mojej kochanej kuzynki:* i od razu wiedziałam jak będę ją nosić. Styl folkowy jest trudny do ogarnięcia, nie łatwo się go nosi, a jednak uważam, że calkiem nieźle wybrnęłam z wyzwania:)




 Na tych zdjęciach moje stopki wydają się jakieś duże xD

 Jeszcze zdjęcie z moim fotografem <3

sukienka - atmosphere
buty - deichmann
złote bransoletki, kolczyki - h&m
drewniane bransoletki - targ
pasek - z innej sukienki:)

15 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz:) zestaw idealny na ciepłą pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  2. A szkoda, że rzadko nosisz sukienki, bo pięknie w niej wyglądasz ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie jesteś przekonana do sukienek:) Według mnie sa naprawdę baaardzo kobiece:D I powyższa stylizacja to potwierdza:D Fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. akceptuje wszystkie :) najwyżej napisz jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, powinnaś częściej je nosić bo masz zgrabne nogi!
    zapraszam do siebie :)
    http://the-ugly-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci!!! :*****

    Tez tak uważam, wyglądasz super! Kocham te bransoletki i sukienkę, wyglądasz pięknie :) Tak zwiewnie i dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  7. a masz zdjęia ?. ;**
    dodasz sie do obserwatorów ?. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wygląda i te śliczne sandałki :) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna jest ta sukienka, ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze wybrnęłaś z tej folkowej sytuacji :) ale mój faworyt tu to bransoletki !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna sukienka i sandały!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie moge tego zobaczyc, bo nie mam cie w znajomych chyba -.-'

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, prześliczna jesteś!
    świetny zestaw *w*
    dodamy?

    OdpowiedzUsuń
  14. buuu ;(
    wstaw kiedyś na bloga ;DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.