piątek, 17 czerwca 2011

I LOVE SALE!!

Dzisiejszych zakupów wcale nie planowałam, właściwie miałam się udać do Lubina (większe miasto w mojej okolicy posiadające galerię handlową) dosłownie na chwilę, aby mój chłopak odebrał komputer do naprawy. Wpadłam też na momencik do sklepu z tkaninami w poszukiwaniu materiału w panterkę, chcę bowiem zrobić sobie koszulkę z krzyżem :). Jako, że materiał dostałam, a wiedziałam, że w CH są wyprzedaże postanowiłam od razu sprawdzić czy będzie tam odpowiednia do mojego projektu koszulka. Koszulki nie kopiłam ale za to nieźle się obłowiłam:) w gruncie rzeczy kupiłam moje must have'y na obecne lato:
Kombinezonik z szortami, Sukienkę MAXI, narzutkę w kolorze pomarańczowym tudzież koralowym, zależy od światła :) a wszystko to w bajecznie niskich cenach :)



Już niedługo na pewno owe łaszki pojawią się w jakichś zestawieniach ;)

4 komentarze:

  1. Kombinezon jest cudownyy :) pozdrawiam i czekam na stylizację z rzeczami które kupiłas ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, my też poszalałyśmy na wyprzedaży w h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. narzutka jest śliczna ;))!

    pozdrawiam www.owocowapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.