piątek, 10 czerwca 2011

block heels

Już od zeszłego roku dosłownie chorowałam na szpilki nude. Jednak, gdy zobaczyłam po raz pierwszy Melodie Bow na DeeZee, wiedziałam, że to nie będą szpilki;) Taki obcas bardzo mi się podoba, byłam przekonana, że będą wygodne, jednak nie mogłabym się bardziej mylić, ponieważ chodzi się w nich okropnie, jak na szczudłach xD ale czego się nie robi dla wyglądu....;) myślę, że się do nich w końcu przyzwyczaję, bo tak samo źle mówiłam o moich czarnych koturnach, a teraz nawet bieganie w nich nie sprawia mi kłopotu;) jedno jest pewne: trzeba wybierać drogi o w miarę równym i stałym podłożu (żużel w parku się nie nadaje :P)





kurtka - Bershka/Allegro
bluzka - Orsay
spodnie - H&M
Buty - DeeZee
klipsy - SH
Torebka - SH
bransoletka - nie pamiętam ;)

19 komentarzy:

  1. te buty są cudowne! zastanawiałam się nad nimi, ale obawiałam się, że moje nogi będą w nich wyglądać bardzo ciężko i kołkowato...
    Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięęęękne buty!świetnie w nich wyglądasz:) sama mam zamiar je kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uooo!!! wygladasz wspaniale, cudowne spodnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. boże ,jakie piękne buty <3 zakochałam się w nich.
    zapraszam: http://fashion-mademoiselle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. te buty są świetne!

    urbanchouchou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu ;) !
    Przecudne buty !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też rozmyślam nad tymi butkami! :)

    A co do mojej fryzury - czuję, że po wakacjach będzie kolor miedziany, bo już mi wszyscy zabraniają na blond farbować, ze względu na to jak niszczy to włosy. Ale ja tak kocham mój blond!!! :)
    Pozdrawiam

    www.ladypomp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne buty, ale wierzyć mi się nie chcę, że na takim słupku źle się chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. widząc je na deezee też wydawało mi się, że są najwygodniejsze ever. jak bardzo można się mylić! :D ale są piękne. a co do mojej notki - gdzieś obiło mi się o uszy, że nawet coś gdzieś Lady Gaga, ale nie znalazłam na ten temat nic w necie. A skoro nie ma tego w necie to musiała być plotka :D Ale fakt, Doda jest osobą która od razu pasuje to tych kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. są piękne tez chce je sobie kupic=)))ale bylam pewna ze dzieki temu duzemu obcasowi chodzi sie wygodnie:) wiesz nie chybocze sie stopa itd!extra wygladasz:)oczywiscie obserwuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodnie i piękne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super spodnie i buty!

    jeśli chodzi o srebrnego weża chętnie sprzedam za 30zł już z przesyłką ;-) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te butki! zakochałam się <3 :) i spodnie niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią skradłabym torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sexowne buty, sliczna kobieta, cudowny styl ! :D no pieknie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo!
    Swietne spodnie, a te buty-kocham je!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie dobrze tu wyglądasz ;) i te buty - też mnie prześladują. uwielbiam słupki!!!!
    p.s. nie myslalas o tym, żeby usunąć wpisywanie kodu przy komentarzach? :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.