wtorek, 5 lipca 2011

wakacje mam.

Pogoda nie może się zdecydować, raz jest ciepło, raz zimno, raz słońce, za chwilę znów deszcz... nie wiem dlaczego ale dla mnie to nic dziwnego, już nie pamiętam lipca, kiedy byłoby całkiem bezdeszczowo. Na szczęście humor poprawia mi perspektywa rozpoczętych dziś wakacji (ostatni egzamin w sesji letniej odbył się właśnie dziś) nawet, jeśli czekają mnie jakieś poprawki we wrześniu, to na razie mogę leniuchować :)
Dzisiaj prezentuję wczorajszy set z przeddeszczowego spaceru:)
Spódniczkę odkopałam niedawno z dna szafy, jest w stylu uczennicy z lat 80 i chyba z tamtego okresu pochodzi :) Torebeczka jest po mamie, też wygrzebana gdzieś z pawlacza, ma chyba tyle lat co ja:) Calkiem fajne skarby można znaleźć we własnym domu:)






Bluzka - Gina Tricot
Spódniczka - vintage
Buty - H&M
Sweterek - H&M/DIY
Ponczo? - H&M
Torebka - Vintage
Kolczyki - od M.:*
Pierścionek - katherine.pl

19 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;) ale mogłabyś zmienić tło lub nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka sama w sobie mi się nie podoba, ale w zaprezentowanym outficie wygląda bosko i Ty również :) świetnie to wszystko zestawiłaś ze sobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się bluzka i sweterek-jest idealny z tymi łatami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek świetny;]
    zapraszam do mnie na bloga;*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódnica + sweter :) bardzo podobają mi się łatki jakie dorobiłaś. A poza tym - ślicznie wyglądasz! ;)

    http://unedandizette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek urzekł mnuie :)) świetna stylizacja :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziękuję, aby nie zapeszyć! Masz strasznie ładną buźkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny pierscionek!
    podoba mi sie caly zestaw bez plaszczyka ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. hej:) zostałaś otagowana:):)
    http://sanilicious-sanilicious.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w Twojej spódniczce, cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z koleżanką u góry, cudna ta spódniczka
    Pozdrawiam
    http://mcasual-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz, szczególnie podoba mi się spódniczka i buty. A co do mojej kopertówki to zrobiłam ją z trzech kawałków tektury, które ze sobą skleiłam, tak żeby mogły się zaginać i utworzyły szkielet torebki. Środek wyklejony jest zwykłym materiałem, a zewnętrzna część to stary tiszert również naklejony na tekturę :-) Ogólnie to potrzebowałam tylko nożyczek, tektury, silikonu i materiału. Wiadomo, że to nie profeska, ale daje radę :) Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla siebie szortów jeszcze nie robilam, ale mojej mamie pomagalam przerobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nio i masz śliczne włoski .
    Ja swoje podcinam regularnie kilka razy w roku bo niestety końcówki mi się kruszą i na końcach mozna zobaczyć mam ich mniej co mnie irytuje ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.