środa, 13 lipca 2011

one lovely blog award

Dostałam przemiły komentarz odnośnie nominacji mojego bloga do One Lovely Blog Award od Hoopy :) za co serdecznie jej dziękuję :):)
7 rzeczy o mnie:
1. uwielbiam koty
2. mam słabość do słodyczy
3. łatwo się wzruszam
4. lubię filmy fantastyczne
5. chcę być zawodowym żołnierzem, lub pracownikiem służb specjalnych RP
6. okropnie długo śpię
7. najbardziej lubię hip hop ;)

Nominuję właścicieli blogów, które uwielbiam, i które mnie inspirują:


Na One Lovely Blog Award :
-Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.                                                                   -Skopiuj i wklej logo na swoim blogu-Napisz o sobie 7 rzeczy
-Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)


6 komentarzy:

  1. dziękuję za nominację, jeszcze nie wiem czy będę ciągnęła zabawę dalej, jednakże miło mi, że zostałam przez Ciebie wyróżniona

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za wyróżnienie, bardzo mi miło,, że lubisz mojego bloga :) ! pozdrawiam, alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje bardzo serdecznie za nominację ;*
    bardzo jestem wdzięczna że komuś podoba się mój blog. I ciesze się że właśnie Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.