poniedziałek, 4 lipca 2011

pierścionki

Od jakiegoś czasu mam totalnego kręćka na punkcie pierścionków, każdych:)
Nie należę do osób najzamożniejszych, więc 30-40 zł za sztuczną biżuterię to dla mnie po prostu za wiele, ale na szczęście znajdują się tańsze alternatywy :) Moja kolekcja może i nie jest duża, ale za to każda sztuka mi odpowiada w 100 % :)

 Kicio wdrapujący się po moim palcu New Yorker 14,90
 Złota czaszka z porożem pochodzi z Katherine.pl, ja kupilam go na stylio;)
O pierścionku na dwa palce marzyłam od dawna, ten kosztował mnie 8 zł:) Także Katherine/Stylio
 Lisek owinięty wokół palca (jak dwa wyżej;)
 Ten podkradłam siostrze, jest chyba z Avonu, kiedyś myślałam, że jest tandetny i odpustowy, dzisiaj bardzo mi się podoba :)
 Sówka z Tally Weijl, kosztowała 8 zł na zimowej wyprzedaży, trochę już się otarła ze srebrnego koloru, ale nadal ją kocham <3
 Koronę zrobiłam sama :) więc wielbię ją wybitnie :)

Co o nich myślicie??
:*

13 komentarzy:

  1. korona niesamowita;)

    Co do butów to mam podobnie ale jak to się mówi marzenia się spełniają więc marze, że niedługo będę miała takie słupki;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kicia i sowa :)
    A koronę jak zrobiłaś :) bardzo pomysłowy pierścionek :)


    zapraszam do mnie jeśli chcesz:
    zielonaanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotka z New Yorkera i głowę łosia mam. Ale kotek jest niewygodny trochę. Mega kolekcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A robisz jeszcze jakieś inne ?? :)

    zielonaanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNA KOLEKCJA!:)

    zakochałam się <3

    tło Twojego bloga również jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wszystkie mi się baaaaaaaaaardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne pierścionki !

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju piękne są, to poroże ten kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kotek jest słodki...reszta też świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką tej kolekcji pierścieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że masz bardzo nietypowe pierścionki, ale zdecydowanie przyciągają oczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poroże jest niesamowite, naprawdę robi wrażenie, ciekawe czy złote czy tylko pozłacane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.