poniedziałek, 25 lipca 2011

Gröna Lund

Dzisiaj nie będzie o modzie... no może tylko trochę :) ale głównie chcę przedstawić wam relację zdjęciową z dnia spędzonego w największym wesołym miasteczku w Szwecji Gröna Lund:) Znajduje się ono w sercu Sztokholmu, na wyspie Tivoli, na której mieści się także m. in. Skansen wraz z Zoo, Muzeum Statku Wasa, Muzeum Wody, Zabawek i inne:) Jako, że już wyrosłam z czasów, gdy niczego się nie bałam, miałąm pewne opory przed pójściem na niektóre karuzele. Faktycznie z jednej zrezygnowałam;p no i z wierzy swobodnego spadku także, ale to zaliczyłam już kilka lat temu i nie czułam potrzeby powtarzania tego wyczynu (wieża ma 80 m wysokości) wszystko inne zaliczone ;) nawet tunel miłości :P


A propos mody ;)



















Na to nie poszłam...:P



Cat Woman 


Patryk :)



w tunelu ;)

5 komentarzy:

  1. Wow..ale czadowe! kiedyś muszę się tam wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to wesołe miasteczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper, kocham takie miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne fotki, widać, że się dobrze bawiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały błąd Gröna Lund znajduje się na wyspie Djurgården a Tivoli to rodzaj parku :) pozdrawiam i zapraszam wszystkich do Sztokholmu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.