czwartek, 14 lipca 2011

Szwecja

No i jestem już w Sztokholmie:) nie widać? Wychodząc na przeciw współczesnemu kultowi dużych miast, ja, jako zagorzały przeciwnik takowych, spędzam czas na przedmieściach :) Moja siostra mieszka na osiedlu na obrzeżach Sztokholmu i... dzięki Bogu, kiedy chcę mogę pojechać do centrum, kiedy nie, mogę po prostu pójść nad wodę;) Jak dzisiaj:) Zdjęcia outfitu może nie do końca wyraźne i dokładne, jednak nie o to chodziło, jest to raczej sprawozdanie z dnia ;)
z siostrzeńcem - Patrykiem




Max :)

z młodszą siostrą:)


15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiego wypoczynku!
    Wyglądasz świetnie :)
    miłego pobytu!


    zielonaanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie widzę,że nie tak ciepło jak u Nas!:)

    udenego wypoczynku!


    Dziękuje bardzo :*

    PozdrawiaMademoisellepOisson

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)
    U mnie pogoda stanowczo się pogorszyła .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Twojego bloga do One Lovely Blog Award, więcej info u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu nieśmiertelne shorty, zawsze mówiłam że to number one na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustwienia> komentarze> Pokazać weryfikację obrazkową dla komentarzy? > NIE :P

    też mam psa Maxa... :P przeoryginalne imie dla pieska, hehe, postarałyśmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo super, zawsze chciałam pojechać do Szwecji nie wiem czemu, mam nadzieję, że niedługo mi się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, zazdroszczę, do PL napewno wszystko dotrze z opóźnieniem, a część kolekcji nie dotrze w ogóle ;<
    pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  9. musisz koniecznie relacjonować swój pobyt :) podróże są takie fajne :))
    pozdrawiam
    Adźka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia świetne! Wyglądasz naprawdę wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że nie dziękowałam Ci jeszcze za nominację (wybacz moje roztrzepanie :***) - BARDZO dziękuję, strasznie mi miło :))))

    Świetnie wyglądasz, szorty są ekstra i fryzura pokazuje Twoją śliczną buzię - jestem na tak! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w szortach :( na zabój! :0 super Kochana wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.