niedziela, 10 lipca 2011

leather shorts.

Uwielbiam wszystko co jest skórzane, lub raczej z ekologicznej skóry ;) Uwielbiam również szorty, a więc połączyłam dwie moje miłości. Co prawda na dzisiejszą pogodę (duchota i gorąc) średnio się nadawały, ale nie mogłam się oprzeć, zresztą na jaką pogodę się nadają, skoro to szorty, także gdy jest zimno to nie, ale jednak niby - skórka, nie oddychająca, to gdy gorąco tez nie dobrze ;) Ale! Dla mody można trochę pocierpieć, a co!






Bluzka - Stella nova
Spodenki - Zara
Buty - Allegro
Torebka - Tally Weijl
Bransoletka - DIY
Pierścionek - Katherine.pl


26 komentarzy:

  1. grrr spodenki na, które ja tyle polowałam, ale fakt, faktem wyglądasz przecudnie!!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawą urodę. No a stylizacja bardzo mi się podoba, choć szczerze preferuję bardziej "drapieżne" dodatki ;) Pozdrawiam, Gabriela
    http://czekoladowaliporegeneracja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka w połączeniu z szortami wygląda świetnie. Buty dodają lookowi pazura. Pozdrawiam i zapraszam do nas, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujące połączenie :)
    aj.. z skórzanymi rzeczami już tak jest że jak jest zimno to w nich zimno, a jak gorąco to w nich gorąco :D
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    Zapraszam do mnie
    http://miaugosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wszystko razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz kochana, masz przepiękną twarz i jesteś nieziemsko zgrabna, zazdroszczę
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne buciki - ja w takich chyba bym się wywróciła już po pokonaniu 2 metrów :) Bardzo Cię podziwiam, że potrafisz w takich chodzić..

    Btw, dziękuję za poradę :*
    Właśnie wczoraj stworzyłam odwołanie, dzisiaj planuję je wysłac, ale trochę się boję, bo nie pamiętam dokładnie na jakiej stacji wsiadłam i na jakiej wysiadłam - a poza tym chcę dołączyć bilet z innego tramwaju... ale nie ma na nim napisanej lini.. tylko data i godzina. I teraz się zastanawiam czy czasami numer tramwaju, w którym jechałam nie jest czasami jakoś zakodowany :(
    I boję się, że jeśli jakoś dojdą do prawdy to będę miała kłopoty.
    Choć z 2 strony, zawsze mogę powiedzieć, ze pomyliłam bilety.. i dołączyłam nie ten co trzeba..

    Już sama nie wiem co powinnam zrobić :( Tak mi szkoda 200 zł! Bo wlasnie dowiedziałam się, że mogłam zapłacic 140, ale teraz jest juz za późno..

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam w Zarze różne szorty, ale takich nie widziałam... Wyglądasz niesamowicie i masz piękne włosy :)

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna fryzura ;) i koturny.
    Ogólnie całość jest w porządku!
    :)
    pozdrawiam
    Adźka z
    http://outofmyheaditsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz!!! obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit :)) Wyglądasz genialnie :)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja!

    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo szukałam skórzanych szortów jednak ich nie znalazłam:P Za to uwielbiam długie a'la skórzane spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Otrzymałaś nagrodę One Lovely Blog Awards! (informacje->http://hoopy-style.blogspot.com/2011/07/touching-clouds-remember-land.html). GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  15. You look like a model. Good shots, too

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podobają mi się szorty;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się buty. :))
    Zapraszam do mnie:


    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nominacji :)
    świetne są te koturny, ale wyglądają na mega wysokie. Ile mają centymetrów? :) bałabym się chyba w nich chodzić ;D

    outfit- rewelacja!


    zielonaanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie jest istotne, ważne, że świetnie się prezentują prawda?? :D bo są naprawdę boskie. A mam jeszcze jedno pytanie, bo dostrzegam na zdjęciu bardzo ładny lakier na Twoich paznokciach u stóp :) mogłabyś go jakoś bardziej "zaprezentować" :) bo wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz! :)
    a te spodenki! muszę poszukać u siebie w Zarze,może jeszcze wyhaczę gdzieś :) świetnie je skomponowałaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie przepadałam za skórzanymi ubraniami. Muszę jednak przyznać, że bardzo fajnie wyglądasz w tych spodenkach. Podoba mi się, że połączyłaś je z delikatna górą, daje to fajny efekt. Buty i dodatki szczerze powiedziawszy mnie urzekły! :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. przedobry look!!! te buty za mną chodzą, ale jakoś nie wiem.. wkurza mnie że teraz każdy je ma :D i czekam aż troche przycichną, chociaz to może nienastąpic... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjnie wyglądasz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.