niedziela, 29 grudnia 2013

Kolczasta osobowość

Czy wasze ubrania pokazują waszą osobowość, cechy charakteru albo nastrój? Moje zdecydowanie tak, lubię się uzewnętrzniać w taki niewerbalny sposób :) Sweterek z kolczastymi ramionami odzwierciedla moje wnętrze - trochę kolczaste, ale także delikatne i pastelowe :P
Luźne dżinsy to ostatnio mój ulubiony fason, są wygodne i pasują do wielu rzeczy. Płaskie botki to także przejaw wygodnictwa - trochę spacerowaliśmy, a moje stopy przez ostatni miesiąc nie miały wiele okazji do odpoczynku (stojąca praca, po 10 godzin, praktycznie codziennie), więc staram się nie zamęczać ich dodatkowo obcasami.

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
Sweater - DIY | Pants - Peak Performance | Handbag - Super Dodatki | Boots - Bonprix | Bracelet - Bydziubeka
blog6
blog7
Ścinawa :)

12 komentarzy:

  1. pięknie, świetny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdecydowanie na tak!
    Sweter tym bardziej super, że DIY. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. olce na sweterku są BOSKIE. :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweter!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez wole wygodę, dlatego ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter i torebka są świetne, ale moim zdaniem buty i spodnie do siebie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweter! ma bardzo ładny kolor :) szczęsliwego Nowego Roku!
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.