czwartek, 12 grudnia 2013

Kraciasty total look

Bardzo podobają mi się komplety tworzone z góry i dołu w ten sam deseń. Oczywiście, najlepiej byłoby mieć dokładnie identyczną koszulę i spódnicę, jednak myślę, że oba elementy do siebie bardzo pasują. Żeby nie stać się jednym, wielkim, tartanowym kocem postanowiłam "przeciąć" się w talii szerokim, elastycznym paskiem. Na głowie mam opaskę DIY, którą stworzyłam rok temu, podczas boomu na barokowy styl. Bardzo lubię ją dobierać do prostych, nudnawych stylizacji, jak mała czarna, ale w kraciasty komplet wpasowała mi się równie dobrze. Co myślicie o tym zestawieniu?

Blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
Skirt - New Yorker | Shirt - C&A | Headband - DIY | Belt - no name
blog8

15 komentarzy:

  1. fajna spódnica :)

    Zapraszam do mnie http://littleraspberrybubblegum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zdolniacha z Ciebie kochana - cudna opaska ( fajne zestawienie dwóch różnych krat)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę, że jest bardzo okej, zestaw wygląda niemal jak sukienka :)
    Opaska w barokowym stylu jest bardzo szykowna i naprawdę ładna, jednak do tego zestawu w moim odczuciu nie pasuje.
    P.S. Masz niesamowicie długi nogi w tych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham te buty, a taki grungowy styl to mega odzwierciedlenie mnie :D muszę Ci powiedzieć, że właśnie się napaliłam na taką kiecę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love it!
    świetnie wyglądasz w tym zestawie, piękna! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że oba elementy dobrze do siebie pasują, zważywszy na to, że w pierwszej chwili myślałam, że to sukienka ;). Świetny strój, pięknie to połączyłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja:) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaram się! Jak zobaczyłam zdjęcie na facebooku, od razu byłam zachwycona! I tym szalenie kreatywnym połączeniem krat jak i Twoją opaską ! Wydaje mi się, że dopiero pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie wyglądasz!!! :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.