piątek, 27 grudnia 2013

Wiosenna zima

Lubię śnieg i jestem jak najbardziej za dwudziestoma kreskami poniżej zera, bo jako notoryczny "anginowiec" tylko wtedy mogę spać spokojnie, gdyż bakterie dosłownie zamarzają. Mimo to cieszę się, że jeszcze mogę wyjść w dzień w swojej ulubionej ramonesce, zrobić zdjęcia i nie bać się odmrożeń. Słyszałam, że  od 10 stycznia ma się zacząć "prawdziwa zima", więc trzeba korzystać :D
Dzisiaj miałam na sobie nowy sweterek, który znalazłam pod choinką :*,  zwyczajne dżinsy i wspomnianą wcześniej kurtałę. Ku urozmaiceniu na nadgarstku połyskują bransoletki Bydziubeka oraz "złoty" zegarek.
Lubicie takie luźne sweterki? Co myślicie o tym zestawieniu? Dajcie znać!

blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7

Sweater - Tally Weijl | Pants - Cheap Monday | Handbag - Super Dodatki | Jewelry - Bydziubeka

blog8

14 komentarzy:

  1. Kochana a buty gdzie kupiłaś? BOSKIE SĄ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zwyklaczek;) I zazdroszczę figury, bo ja po świątecznym obżarstwie boję się założyć jeansy;) Narazie przezornie chodzę w tunikach i legginsach, żeby szok mnie nie zabił;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheheh na pewno nie jest tak źle, nie przesadzaj! Ja też się obżerałam na maksa :D

      Usuń
  3. Masz bardzo ładne włosy, sweter też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 600 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście strasznie nie lubię zimy i śniegu, a co do stylizacji to bardzo mi się podoba.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz olśniewająco ! i
    Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) widzę, że nie tylko ja mam krągłe bioderka, ale u innych mi sie one wręcz podobają, a nie przeszkadzają, a u siebie... mam ochotę iść na jakąś liposukcje ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oby zima nie przyszła w kwietniu :) śliczny zestaw :) Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor Twojej skóry jest świetny!!!
    tak ciepły i te podkreślone policzki!
    uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.