piątek, 20 grudnia 2013

Szaro na maksa

Dziś mój pierwszy wolny dzień od zeszłej środy... Jestem strasznie zmęczona, ale zamiast odpoczywać, muszę zająć się porządkami przedświątecznymi, co na samą myśl doprowadza mnie do szewskiej pasji. Jutro, dla odmiany, 10 godzin w pracy :)
A jak u was? Sprzątacie, gotujecie? 
Stroju z poniższych zdjęć nie trzeba specjalnie opisywać. Jest to połączenie szarości o drobnych różnicach w kolorze i fakturze, jednak myślę, że udało mi się odrobinę stworzyć złudzenie sukienki :) Do tego płaskie botki, dla wygody, czarna ramoneska dla stylówy (wiem, jest ciut za zimno na taką, ale można ją potraktować jak bluzę i nosić pod kurtką zimową), trochę biżuterii, ulubiony kapelusz i strój na zakupy/spacer gotowy!


blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6

blog7

Skirt - SH | T-shirt - NY | Jacket - Bonprix | Boots - Bonprix | Jewelry - ByDziubeka | Hat - Glitter

blog8

13 komentarzy:

  1. świetny kapelusz, całość bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. rzadko to komuś piszę... uwielbiam Twój styl! ;D i włosy i makijaż i wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie do końca to do mnie przemawia.Od pasa w górę jak najbardziej na plus, ale spódnica chyba jest po prostu za cienka (i za jasna) i gryzie się trochę z tymi butami, które w tym zestawieniu stały się nieco niezgrabne. O ile całość nie do końca trafia w moje gusta, twoja śliczna buzia jak zwykle odciąga uwagę od ewentualnych niedociągnięć;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarość do Ciebie pasuje piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję 10 godzin w prace, na dodatek przed świętami!
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przemawia do mnie totalnie spódnica, jesteś bardzo zgrabna i na dole widziałabym po prostu ciemne rurki lub jeansy :) Ładnie Ci w tym kapeluszu (zazdroo w ogóle ) i piękne włosy :)

    Buziak, Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba Twój kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś polecił mi tego bloga, więc z ciekawości przewertowałam kilkanaście ostatnich wpisów i... no właśnie niestety bardzo się zawiodłam. Ciuchy (bo niestety nie stylizacje), dobrane są mega przewidywalnie i po prostu nudnie. Fasony, jakby trafiały do Ciebie przypadkowo, bez przemyślenia czy pasują sylwetce. A szkoda, wielka szkoda, bo buźka śliczna aż chce się patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze,że nie wszyscy myślą tak samo.Na moje wyglądasz super i stylizacja mega do Ciebie pasuje.Piękny kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.