sobota, 14 grudnia 2013

Pomysł na prezent dla niego - zegarki.

Moje kochane kobietki! Dzisiaj mam dla was pomysł na prezent, dla waszej drugiej połowy. Jest to propozycja dla tych was, które mają zasobniejsze portfele, jednak pamiętajcie, że to nie prezent jest najważniejszy! Liczy się pamięć ;)

W sklepie internetowym Zegarownia.pl znajdziecie zegarki pasujące do każdego stylu, nie tylko męskiego!
Oto moja subiektywna lista tych najfajniejszych modeli, w różnych kategoriach cenowych.

Po pierwsze, coś sportowego, modnego w stylu streetwearowym, czyli klasyczne G-Shock Casio, w kolorze czarnym:


zegarek-meski-casio-g-shock-ga-100-1a1er
KLIK
Lub w szalonym, czerwonym kolorze z zielonymi dodatkami:
zegarek-meski-casio-g-shock-gd-100hc-4er
KLIK 
Przypadną do gustu chłopakowi, który ceni sobie luz i lubi sportowe, niewymuszone stylizacje, ale jednocześnie dba o modny wizerunek, a także interesuje się nowoczesną technologią!

Kolejne dwie propozycje to coś dla panów, którzy wolą bardziej eleganckie stylizacje, ale chcą je przełamać nutką nonszalancji.

Po pierwsze, klasyczny zegarek na skórzanym pasku, urozmaicony niebieskimi wskazówkami:

zegarek-meski-lorus-classic-rn404ax9
 KLIK

Kolejna propozycja to klasyka w nowoczesnym wydaniu:
zegarek-meski-lorus-sports-chronograph-rt365cx9
KLIK 
  Znalazłam też coś, w zupełnie sportowym stylu. Model, który będzie pasował zarówno do dresów na siłowni, jak i dżinsów na co dzień, dobry wygląd do przecież podstawa w każdej sytuacji!;)

zegarek-adidas-santiago-adh2821
KLIK 
Ostatnia propozycja to coś, bardzo oryginalnego. Stalowy zegarek z tarczą przypominającą drewno! Jest całkiem wymyślny, bardzo modny, ale także ponadczasowy, na pewno przetrwa wiele lat.
zegarek-meski-fossil-nate-stainless-steel-jr1355
KLIK 
 Porządne i trwałe zegarki są uniwersalnym prezentem, który posłuży nam przez długi czas. Myślę, że warto zainwestować w taki podarunek, ukochany na pewno będzie ci bardzo wdzięczny i zawsze, kiedy będzie sprawdzał czas, pomyśli czule o tobie ;)
Koniecznie sprawdźcie cały asortyment sklepu Zegarownia.pl! Gwarantuję, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

9 komentarzy:

  1. Zmieniłam, zmieniłam :) o wiele lepiej się z tym czuję, od razu lepsze fotki!
    Świetne są te 3 ostatnie, o!

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarków podobno nie daję się w prezencie chłopakowi, bo to odlicza czas do rozstania, ja dałam i się sprawdziło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieskie wskazówki i czarny skórzany pasek to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne modele wybrałaś. Lorusy darzę szczególną sympatią mąż ma 1, ja. 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Fossil wygrywa, ale zaraz za nim czarny dżiszkok i czarny Lorus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wydaje, że zegarek to jedyne co warto kupić swojemu facetowi, szkoda pieniędzy na skarpetki i inne duperele

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry zegarek to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.