czwartek, 17 stycznia 2013

Skeleton!

"Kościaki" to mój nowy nabytek. Przyciągają wiele zdumionych spojrzeń, zupełnie jak niegdyś galaktyczne legginsy. Cóż, mam tylko nadzieję, że ludzie myślą sobie "Jakie fajne!", a nie "Boże, co za wariatka..."
Same w sobie dość rzucają się w oczy, nie chciałam więc robić im konkurencji wzorzystą górą (chociaż znając mnie, pewnie i do tego się posunę wkrótce), ubrałam w związku z tym, zwykłą, bawełnianą bluzę i jako akcent kolorystyczny dodałam czapkę - żulówkę. 
Całość prezentuje się tak:




 

 
Legginsy - Romwe (ja je kupiłam za 14,99$, w promocji, ale normalnie kosztują ok 27$)
Buty - Allegro (79zł)
Bluza - Sh (6zł)
Czapka - Allegro (14zł)

26 komentarzy:

  1. czapke chętnie bym ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie <3 czapkę mam taką samą :D
    marzą mi się te leggi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste, ale do wyszczuplających ciuchów nie należą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne leggnisy!
    Uwielbiam czapke!

    ps. zapraszam do siebie na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny set! te legginsy skradły moje serce jak tylko je zobaczyłam, odważne :) super, że dodałaś taką energetyzującą czapę - jest jeszcze ciekawiej! bomba! dasha

    OdpowiedzUsuń
  6. kościotrupek hihi piękna czapa:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne legginsy ;)
    Kościii ^^

    Czapa jak żarówka! Żyć nie umierać ;* <3
    Zostaję na dłużej, bo mi się podoba Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i oczywiście zestaw, świetna czapka i legginsy z romwe ;d Pozdrówka ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ! :D
    Dziękuję i również obserwuję :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz fantastycznie! świetna bluza + uwielbiam wzory legginsów z romwe :) swoją drogą dziś miałam na sobie galaxy, co przykuwało chyba spojrzenia wszystkich w metrze + jedna panienka próbowala zrobić mi zdjęcie. Dziwi mnie to trochę, ponoć "galaxy się już przejadło" :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, bo tak się właśnie "przejadło" chyba tylko w internecie ;p ja ciągle jak je noszę to jestem obserwowana i czasem ktoś nawet je komplementuje i pyta skąd mam :D

      Usuń
  11. Oryginalne leginsy i super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja myślę "o boże jakie fajne!"
    + haha czapka "żólówka powala ;)

    Świetna stylizacja, jestem ciekawa jak będziesz kombinować dalej z tymi leginsami.

    OdpowiedzUsuń
  13. jejciu wyglądasz prześwietnie! całość idealnie ze sobą współgra, leginsy wymiatają! :D poza tym jestes sliczna :) z miłą chęcią zaczynam cie obserwowac kochana :) zapraszam rowniez do siebie jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcie - stwierdziłam, że super! A jak jeszcze widzę legginsy - extra połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe, co za wariatka! Żartuję, wcale tak nie pomyślałam. :D
    Legginsy fajne i na pewno oryginalne, dlatego przykuwają uwagę przechodniów, sama bym na nie zwróciła uwagę. Dodatkowo neonowa czapa - świetna, mam bardzo podobną. :)

    Gratulacje Day Best'a na Stylio! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Wyglądasz nieziemsko! Już dawno żadna stylizacja nie zrobiła na mnie takiego wrażenia! Legginsy bardzo oryginalne, ożywiają stylizację! A czapka i naszyjnik idealnie współgrają :) Zaczynam obserwacje z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś prześliczna, kocham twoje włosy <33 A co do legginsów to świetnie na tobie wyglądają :) Zapraszam w wolnej chwili na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jesteś i masz różową neonową czapę! Mam podobną i uwielbiam ;) Świetny styl :) Oczywiście dodaję do obserwowanych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś wolę Cię w wersji klasycznej np. tam gdzie m,asz buty z paskami :) Masz bardzo dużo ładnyh rzeczy ale czasem to wszystko jakoś się nie klei :< Np. tam gdzie masz tą czarna spódnice za kolano i buty powyżej kostki , to nie jest zbyt dobre połączenie obo wygląda to obscenicznie i tak jabys dopiero wyszła z XIX wieku . ZA to bardzo podobaąła mi się stylizacja gdzie jesteś cała w złotym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.