piątek, 11 stycznia 2013

11/01/13

Po długim oczekiwaniu pora na nowego posta ze strojem. 
Bluzę i spodnie przywiozłam sobie ze Szwecji. Pewnie zostanę zbesztana za noszenie podróbek, co gorsza "propagujących treści zakazane" (mam na myśli "wermachtskiego" orła na klacie), ale nie rusza mnie ani jedno, ani drugie. Jak sprawy związanej z nieoryginalnością bluzy nie zamierzam wyjaśniać (bo i po co?) tak sprostowując - jestem zdecydowanie anty-nazi, a znaczek orzełka na bluzie, chociaż kontrowersyjny dla wielu osób, dla mnie nie ma najmniejszego znaczenia :)
Pewnie zbiera się już wam na wymioty na widok ubrać ombre, ale ja, powtarzając się, stwierdzam, iż żaden inny trend nie przypadł mi ostatnio do gustu w tak dużym stopniu.






Spodnie - H&M (ok 50zł)
Bluza - "Dziwaczny sklep" w centrum Sztokholmu (ok 120zł)
Okulary - www.firmoo.com (chyba 7$)

24 komentarze:

  1. Czesc! z gory przepraszam za spam, ale od jakiegos czasu sledze twoj blog i pomyslalam ze mogly by ci sie spodobac zeczy ktore sprzedaje :) jezeli jestes zainteresowana to wpadnij :) x

    www.etsy.com/shop/candybite

    OdpowiedzUsuń
  2. być może dla Ciebie nie ma ale dla starszych ludzi, którzy przeżyli reżim hitlerowski ma znaczenie i o to w tym raczej chodzi, pomyśl sobie idziesz ulicą w tej bluzie myślisz, że sędziwy wiekiem człowiek będzie wiedział,że dla ciebie nie ma to znaczenia?
    no cóż to chyba już różnica pokoleniowa między nami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na całe szczęście nie mam z tym problemu. jak już pisałam, dla mnie to zwykły znaczek nie noszę swastyki w bialym kółku na czerwonym tle, a takich orzełków może być milion wersji. uważam, że jest to kwestia interpretacji, noszenie krzyża na koszulce też się starszym ludziom nie podoba, a ja noszę go i tak. pełno jest takich kontrowersyjnych znaczków w dzisiejszej modzie, dla mnie najważniejsze jest to co ja czuję.

      Usuń
  3. pomyśl sobie ,że ktoś tobie zabija cała rodzinę , wszystkich znajomych a ty za dwadzieścia lat widzisz jego wielkie zdjęcie na piersiach młodej dziewczyny - co byś czuła?? z tym orzełkiem wiąże się cała ideologia, która zabiła miliony (ludobójstwo) i będzie nadal zabijać - dzieci, młodszych i starszych a najgorsze w tym wszystkim jest ,że minęło tak niewiele czasu zaledwie kilkadziesiąt lat a tu już taka ignorancja echh nie chcę cie pouczać i moralizować ale zwyczajnie serce mnie boli gdy widzę młodzież noszącą nazistowskie symbole obojętnie w jakiej wersji, empatia to dzisiaj rzadko spotykana cecha - szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zapraszam na następnego posta, a póki co - nie patrz po prostu, nie zmuszam Cię :)

      Usuń
    2. echh a myślałam ,żeś mądrzejsze dziewczę ale życie uczy pokory no chyba podziękuje za zaproszenie ale nie skorzystam :)

      Usuń
    3. a mi się wydaję, że kitiketia diabeł tkwi w szczególe i nie masz się do czego doczepić.
      Myślę, że starsi ludzie nie zwracają na to uwagi, a osoby takie jak ty właśnie ich uwagę przykuwają. I to specjalnie wręcz nachalnie. Wymądrzanie się na ten temat też jest już nudny i tematy wojny przerabia każdy kto coś podobnego dodaje. Jesteś patriotką cieszę się, ale to nie czyni Lubięczerń głupszej od Ciebie, bo ona historie dobrze zna, a w poście prosiła, żeby się nie doczepić do tego, ale mamy takich ludzi jak ty. Stojących na straży naszej historii z przesadnością próbujesz udowodnić, że jesteś obcykana w historii.
      Gratuluje.
      Sa tumany.

      Usuń

  4. O...;) Dzięki, przypomniałaś mi o moich ombre jeansach;D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to co najlepsze w modzie to to co wywołuje kontrowersje i pomimo, że jestem totalnie anty- powielaniu wszelkich nazistowskich znaków, uważam, że zestaw Ci sie udał i to jak najbardziej, a okulary dodają ci seksapilu:)))

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam BOY LONDON! <3 Świetna bluza i cała stylizacja również :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nawet na podróbkę London Boy'a się ucieszyła ;D marzy mi się ta bluza odkąd ją zobaczyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby nie ten znak.. gdybym sie nie dowiedziała, co oznacza... ;)
    co nie zmienia faktu,że wyglądasz ślicznie ;)

    ps. zapraszam do siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie ten orzelek przypomina jedynie orzelka. co sie przejmujesz,we wszystkie gusta i tak nie trafisz,grunt ze tobie sie podoba,a jesli komus nie no to nie musi sie inspirowac.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ombre jeans?! LOVE

    http://theundersized.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. poszukaj na allegro, tylko dokładnie! nie warto przepłacać :) firma to Geneva

      Usuń
  12. super zestaw!spodnie mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.