poniedziałek, 14 stycznia 2013

Nowości!

Śnieg sypie jak zwariowany, ledwo można chodzić na zewnątrz ;)
W związku z tym, przygotowanie zdjęć do posta jest jakby... niemożliwe.
Pokażę zatem kilka nowych rzeczy, które pojawiły się ostatnio w mojej szafie.

 Legginsy Romwe, które zamówiłam sobie za kasę, którą dostałam za "60 polubień posteru Romwe na moim facebooku" ;) Dostalam 30$,  akurat była promocja na legginsy, za 14,99$ ;)
 Koszulka Gina Tricot
 Sweterek Romwe, prezent od chłopaka :* na gwiazdkę
 Bransoletka By Dziubeka, wygrana w konkursie :)
 Naszyjnik z zębami i kościsty pierścionek, prezenty od chłopaka :)
 Nowe słuchawki Altec Lansing model Bliss Gold, prezent gwiazdkowy od sióstr :)

Błyszczące kolczyki kwadraciki i kółeczka :) od siostry :*

10 komentarzy:

  1. Wiess może, czy ta 'zabawa w lajkowanie' romwe jeszcze trwa? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest takie coś, że jeśli 30 osób udostępni ten poster, który dodasz to dostaniesz 15$ a jeśli 50 osób, to dostaniesz 30$ :) zarejestruj się, a powinnaś dostawać informacje o takich akcjach na maila :)

      Usuń
  2. Ten jasny sweterek, to cos cudnego :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sweterek xd


    + obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/ ;)

    Pozdrawiam ,
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo mi się podoba , a szczególnie sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, szczególnie podoba mi się sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne legginsy :) załapałaś się chyba na tą fajną promocję u nich przy okazji :) zazdroszczę! czekam na fotki z legginsami w rolach głównych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.