wtorek, 15 stycznia 2013

15/01/2013

Temperatura grubo poniżej zera, ciężko robi się zdjęcia w taką pogodę. Zdjęłam płaszcz na jakieś 10 minut i prawie zamarzłam! :D A podobno prawdziwie siarczyste mrozy mają dopiero do nas dotrzeć, nie wiem jak mój blog to przetrwa ;P
Dzisiaj mam na sobie wymarzony sweterek, który dostałam od chłopaka na gwiazdkę, najpiękniejszą na świecie spódniczkę z eko skóry i nowe buty, które właśnie dzisiaj do mnie dotarły i jak na razie jestem bardzo zadowolona (to rzadkość w moim przypadku, gdy robię zakupy przez internet :D)







Sweterek - Romwe, prezent
Spódniczka - A. Wiśniewska
Buty - Allegro (90zł z wysyłką)
Zegarek - prezent od siostry
Naszyjnik - H&M (5zł)

22 komentarze:

  1. ale mi sie sweterek podoba !
    o ja ciiieee!!


    ps. zapraszam do siebie na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O masakra, aż mi się zimno zrobiło:)

    Świetny ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  3. buty najlepsze;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz boski sweterek, cała stylizacja jak najbardziej pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz ;p
    sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja wiem :( tylko ze mi sie fundusze kończą a jeszcze musze za transport zaplacić na studniówkę więc lipa.. może sprobuje dodac polotu czarnymi rajtkami, jak myslisz?:) ja mam komplet wielkie kolczyki roze i pierscien z roza :D to w kolorze takiego pudrowego rozu, uwielbiam do mojej urody :) może z biżu mama mi coś się jeszcze rzuci ale nieee wiem :)
    super wygladasz, bardzo ladna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! Bardzo mis ię podoba ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz znakomicie. Boski sweter!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie !
    Śliczny sweterek i spódniczka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam zobaczyć ten sweter na Tobie, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) też myślę, że fajnie wygląda, a obawiałam się, zanim przyszedł ;P

      Usuń
  12. Dość popularny sweterek, ale zestawiłaś go do tej pory najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. No no,chłopak ma gust, naprawdę:)))
    BARDZO mi się podoba zegarek, jest prześliczny .

    OdpowiedzUsuń
  14. no sweterek najlepszy! zastnawiam sie nad kupnem takiej spodnicy ... :) obserwuje :> http://dominica-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo ładną i miłą twarz
    obserwuję
    zapraszam do siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten sweter jest genialny! Jejuu no zakochałam się chyba! :)))

    Pozdrawiam i dodaję
    Cosy

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny sweterek :) calosc tez :) pozdrawiam i zapraszam do siebie Marta:)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobry lkolor włosów !! Super Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.