wtorek, 22 stycznia 2013

Instagram Mix

Mniej więcej od miesiąca korzystam z aplikacji Instagram. Początkowo śmiałam się z tego dziwacznego trendu (i z samej siebie, że go podłapałam) ale teraz powoli uzależniam się od Instagrama :)
Jeśli macie konto to zachęcam was do obserwowania mojego profilu: 
Lub obejrzenia galerii, ja też chętnie do was zajrzę :)
Oto kilka zdjęć wykonanych przeze mnie Samsungiem Galaxy S2 lub przez mojego chłopaka aparatem cyfrowym, przerobionych w aplikacji:











13 komentarzy:

  1. kościaki <3 :D
    i piękne paznokcie ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam instagramowe posty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. znajoma próbuje mnie wciągnąć w Instagram, ale na razie jeszcze tego nie podłapałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj się wciągnąć! można tyle pięknych zdjęć obejrzeć!!

      Usuń
  4. ostatni łańcuch i ombre pazurki naj <3

    pozdrawiam
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza BOY LONDON i sweter WILDFOX faworyci!! ;) Ja dalej nie mogę przekonać się do Instagramu, uważam to za stratę czasu. Ale lubię oglądać zbiory innych :D

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zdjecia! ;) Fenmenalny mix!

    OdpowiedzUsuń
  7. legginsy cudne ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://doyounotlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. instagramowe zdj ?! :) świetne :)
    A leginsy są prześwietne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam tego, ale sam miks zdjęc jest ok.
    te legginsy trzeba przyznać,że bardzo... inne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.