czwartek, 31 stycznia 2013

Barokowy przepych.

Każdy zna kolekcję jesienną kolekcję Dolce&Gabanna w stylu barokowym. Kreacje zapierają dech, perfekcyjnie dobrana biżuteria i misternie upięte fryzury uzupełniają stroje. Ubrania w tym stylu nie są zbyt tanie, ani nie są łatwo dostępne, póki co. Moje wrodzone skąpstwo nie pozwoliło mi na zakupy w Zarze, "zwiedzałam" więc allegro, lumpeksy... aż w końcu natrafiłam na tę spódnicę. Wzorki nie są zupełnie złote (raczej beżowo - złotawe, bez połysku), ale mają swój urok :)
Bluzkę wyszperała w second handzie mama mojego chłopaka :D i podarowała mi ją, twierdząc, że ona i tak jej nie będzie nosiła. Fryzura to "efektowna minutówka" jak zwykłam jej podobne nazywać, ponieważ jej wykonanie nie trwa więcej niż minutę :) Oto moja interpretacja Barokowego Przepychu, mam nadzieję, że się wam spodoba.






 Bluzka -Sh
Spódnica - Allegro (15zł)
Buty - Bershka (60zł)
Kolczyki - Opia (od koleżanki :*)
Zegarek - Prezent od M.
Naszyjnik i opaska - starocie
Dywanik - Ikea (ok 40zł)



24 komentarze:

  1. oo nawet dywanik się załapał :D
    dużo złota - podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo z dywanikiem ładniej :D a spodziewałam się pytań, gdzie go kupiłam, to napisałam na wszelki wypadek ;)

      Usuń
  2. Jejku jak ślicznie to razem wygląda *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz genialną biżuterię :) świetna stylizacja, chętnie bym zobaczyła jak robisz tą fryzurkę;)
    Jesteś tak śliczną dziewczyną, że aż miło się na Ciebie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie - genialnie! Jest przepych, ale jednak z umiarem, co jest naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, zupełnie inaczej wyglądasz, niż zawsze! Ale taki klimat też Ci bardzo pasuje, świetnie wyszło, chociaż buty średnio mnie przekonują. Za to reszta - naprawdę rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie, spódnica bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tutaj prawie wszystko z wyjatkiem dlugości spodniczki, która dla mnie jest jednak ciut za krótka :) Reszta boska!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz perfekcyjnie, cudny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wygladasz i bardzo Ci pasuje taka opaska:)cudowna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz:)
    Twoja interpretacja bardzo mi się spodobała :)
    Dywanik też ładny:)
    Ale Twoja fryzura mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostalas otagowana u mnie na http://fromsarahwithlove89.blogspot.de/2013/02/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz :)
    obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/
    http://www.bloglovin.com/blog/4719397/jesli-wszyscy-juz-w-ciebie-zwatpili

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne kolczyki i buty:)) cudownie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  14. mi sie podoba takie wydanie baroku :) tez muszkam spódnicy w podobny wzór, ale na razie bez efektów ;)

    super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochana jestem w kolczykach! Boskie są ♥
    i świetne połączenie swetra ze spódniczką ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest ta spódniczka :) Stylizacja baaardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie traktuj tego jako krytykę(chyba, że taką konstruktywną;)) bo generalnie uważam, że jesteś prześliczną dziewczyną, ale te buty...nie dla ciebie.Tak naprawdę to niewiele osób by w nich dobrze wyglądało, bo pasek na kostce potwornie skraca nogi i jeżeli nie jesteś posiadaczką nóg anji rubik to raczej efekt będzie mizerny...więc suma sumarum polecam butki bez paska na kostce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, takie bez paska nie dla mnie, bo mam wąskie stopy i mi wylatują z czółenek :( rozumiem co masz na myśli, wiem, że nie mam nóg modelki, ale ja się w nich dobrze czuję, na moje oko aż tak mocno mnie nie krzywdzą :) Dziękuję za komplement :*

      Usuń
  18. Cudownie wygladasz, bardzo podoba mi sie fryzura! To zdecydowanie jedna z moich ulubionych twoich stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw+piękna fryzura! wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam barokowy przepych, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.