środa, 6 lutego 2013

Batman

Powrót (niezbyt)mrocznego rycerza, nastąpił w moim miasteczku. Co prawda bez peleryny i nie Batmobilem, ale pieszo i ze swymi spiczastymi uszami, przeczesuje dzielnice (;D) w poszukiwaniu zła i nieprawości (w celu eliminowania ich, rzecz jasna). Oszczędza sobie skrywanie się pod osłoną nocy i w pełnym słońcu paraduje chodnikami, przykuwając zazdrosne spojrzenia (chociaż, mogą to być także zniesmaczone spojrzenia, w końcu, kto w moim wieku nosi czapkę z uszami). 
Strzeżcie się złoczyńcy, przybywam aby szokować infantylnością! Niech sobie myślą co chcą ;)






Uszy - Allegro (17zł)
Katanka - Lumpeks (1zł)
Legginsy - Romwe (14,99$)
Buty - Allegro (79zł)

34 komentarze:

  1. Chętnie sama założyłabym taką czapę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna stylizacja:)

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :) wyglądasz bombowo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super czapka!! podałabyś link do allegro?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://granashop.pl/ kupiłam przez allegro, ale od tego sklepu :)

      Usuń
  5. płomiennie! :) i świetna stylówa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne legginsy! cudne! świetnie się komponuję z czapką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu nigdy nie masz zdjęć wśród ludzi? wiesz, przebierać to się każdy potrafi i robić sobie fotki na odludziu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo się wstydzę "wyginać" przed aparatem wśród ludzi :P Poza tym, jeśli mi się nawet ktoś nawinie w kadr to go usuwam, nie chcę mieć innych ludzi na zdjęciach :D

      Usuń
  8. nie musisz się "wyginać", możesz zacząć mieć naturalne zdjęcia. wstydzisz się tego jak wyglądasz? widziałaś zdjęcia prawdziwej bloggerki? people are all around!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wstydzę się, po prostu nie chcę mieć innych ludzi na zdjęciach.

      Usuń
    2. Ale dobrze, następnym razem zrobię sobie zdjęcia w Biedronce, specjalnie dla ciebie :)

      Usuń
  9. dobra jest ta czapa! ja jedna postawiłam na kurtkę z asosa z uszami przy kapuzie, jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czapka jest taka urocza !

    wpadnij do mnie w wolnej chwili : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. haha zdjęcia w Biedronce, dobry plan! a tak serio to rozumiem Cię, nie lubię, kiedy robię zdjęcia a ludzie patrzą się jak na kosmitę!! A czapkę i legginsy z chęcią bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie znasz dobre lumpexy?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, czy jestem w stanie Ci jakieś polecić, bo ja raczej kupuję w moim miasteczku rodzinnym :) We Wrocławiu byłam tylko raz, w PEWEXie (chyba to jest na ul. Piłsudskiego) i muszę przyznać, że ubrania były ładne, ale ceny nie za niskie... w ogóle ostatnio mało rzeczy kupuję w lumpach, bo są po prostu drogie, a wcale nie są lepszej jakości... bo nie oszukujmy się, ale bluzka z H&M czy innego Primarka za 20 zł w lumpie, to żadna okazja...

      Usuń
  14. jaka czapa genialna!!! uszate cudo :)))
    i jakie getry!!!! lubie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę oderwać oczu od Twojej ślicznej buzi <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie legg sama kupilam jedne z romwe-juz nie dlugo na moim blogu ! Obserwuje twoj i zapraszam http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje i zapraszam do mnie http://northflower.blogspot.com/
    Sama kupilam wlasnie legg z romwe i czekam na nie, juz niedlugo na moim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog! Obserwuję i liczę na rewanż ; )

    http://imemmanuelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. legginsy są świetne, ale ja bym je mimo wszystko zestawiła z koturnami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak noszę :D ale wtedy akurat trochę łaziłam :P no i nie mam chyba odpowiednich koturn na błotniście-zimną pogodę :(

      Usuń
  20. ojeju jestem tu pierwszy raz i nie mogę zrozumieć czemu wcześniej nie wpadłam na twojego bloga! jesteś przecudowna. Masz świetne stylizacje,a przede wszystkim posiadasz świetną fryzurę ! :)
    Dbasz jakoś szczególnie o swoje włosy ?

    zapraszam :
    www.agata-janicka.blogspot.com
    www.youtube.com/agatasite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za przemiły komentarz, cieszę się, że Ci się tutaj podoba!
      Co do włosów, to tak, dbam o nie, bardzo, regularnie nakładam oleje, wcierki, maski, wewnętrznie stosuję siemię lniane, a także staram się spożywać nienasycone kwasy tłuszczowe, które wpływają na wygląd włosów, skóry i paznokci :) wszystko to, dlatego, że kiedyś katowałam je rozjaśniaczem, do białych, co miesiąc, należy im się teraz więcej troski :):)

      Usuń
  21. Bardzo fajny outfit♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.