poniedziałek, 18 lutego 2013

NBA Jersey

Wiem, że pogoda nie jest odpowiednia na wychodzenie w koszulce, ale bardzo chciałam pokazać wam tę stylizację, nie wytrzymałam do wiosny :)
Myślę, że to dobry strój na przykład na imprezę, zresztą miałam ostatnio tak się ubrać, niestety, po przyjechaniu do Wrocławia okazało się, że tiszert, cholernik, poplamił się i musiałam zmieniać całą koncepcję (oczywiście o mały włos, a zepsułoby mi to zabawę).
Dzisiejszy post niech będzie moim sposobem na uczczenie urodzin Michaela Jordana, gwiazdor koszykówki skończył wczoraj 50 lat :)





 Koszulka - Champion (bardzo stara ;)
Legginsy - romwe (14,99$)
Czapa - Allegro (14zł)
Buty - Dash44 (ok 70zł)
Na paznokciach - Golden Rose Jolly Jewels nr.115

13 komentarzy:

  1. wyglądasz wspaniale! świetne legginsy i koszulka :) ładnie Ci w czapce!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie kamienie akrylowe powinny byc w każdej pasmanterii :) lub można szukać na allegro, też mają ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszulka i boskie legg <3 u mnie stylizacja z legginasami rowniez z romwe tyleze sunset http://northflower.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Piękna czapka! :)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten lakier do paznokci :D
    Piękne masz włosy i bardzo sympatyczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałam blog :)

    sneackers wedges - rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaaa to juz tak długo? Kto by pomyślał, 50 lat ;) Świetny zestaw ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. legginsy cudnie się na tobie prezentują , świetnie wyglądasz : )

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokcie bardzo mi się podobają! muszę rozejrzeć się za takim lakierem :)
    a leggi miażdżą :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne leginsy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Za duzo kolorow ;-)
    Pozdrawiam Majqa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.