czwartek, 21 lutego 2013

Kocie głowy.

Tytuł może być mylący, nie mam na myśli ulicy z kostki, rzecz jasna, ale moją nową koszulę.
Do prostej stylizacji, w monochromatycznych kolorach, dodałam opaskę DIY w stylu barokowym oraz złoty zegarek - pasujące do ćwieków na kołnierzyku i przy mankietach. 
Moje uzależnienie od panterki przeszło na wyższy poziom, teraz już nawet ich głowy mam na ubraniu :D






 Koszula - Ahaishopping.com (9,90$)
Spodnie - H&M (ok 50zł)
Buty - Allegro (79zł)
Opaska - DIY

25 komentarzy:

  1. really nice outfit, you look great! (:

    http://simplysusannan.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, uwielbiam takie połączenia

    świetny blog, obserwuję i liczę na to samo:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocurki prześliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno u Ciebie nie byłam, ale powiem Ci szczerze, że obserwuję Cię już jakiś czas (hmm może rok?) i Twoje stylizacje są coraz lepsze. Jestem pod ogromnym wrażeniem obecnej stylizacji, naprawdę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! Cieszę się, że jesteś ze mną już tak długo <3

      Usuń
  5. zegarek świetny!!! można wiedzieć, skąd ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go dostałam, ale na allegro można już od 29zł dostać :)

      Usuń
  6. heh, mnie wpienia strasznie takie gadanie, rowniez uwazam ze nikt nie powinien sie wpieprzac w nie swoje zycie...
    świetnie wygladasz:D:D:D:*

    OdpowiedzUsuń
  7. moze bys dala posta z DIY opaska ?

    fajniutko, zapraszam do siebie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robiłam zdjęć gdy powstawała :) ale wystarczy tylko kilka guzików i koralików i można odtworzyć pomysł samemu :)

      Usuń
  8. super ! dobra stylówa ;)

    Zapraszam na konkurs na moim blogu ;) Atrakcyjna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja myślałam, ze to wilki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja :)
    wszystko mi się w niej podoba od butów po opaskę :)
    brawo za stanie na zimnie :)

    ach i piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie podoba się koszula :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubisz pkp albo blisko mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w miasteczku wszedzie jest blisko ;P a i nie mam zbyt wielu fajnych miejsc do zdjęć i takich, żeby mi się ludzie nie wbijali w kadr ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.