czwartek, 7 sierpnia 2014

shoes hunter

Przez ostatnich kilka miesięcy Rosheruny były dla mnie niczym Święty Graal. Przekopałam, dosłownie, cały internet w poszukiwaniu wymarzonego modelu. Niestety, zawsze coś krzyżowało moje plany: to kasa potrzebna na czesne, to zły rozmiar, brak wysyłki do Polski... W końcu biało - czarne sztuki zniknęły ze sklepów. Kolorystyka, jaką mam na nogach w dzisiejszym poście, była moim drugim wyborem, ale z nimi też nie było łatwo. Raz nawet zamówiłam je po mega korzystnej cenie, niestety, okazały się za duże, a wymiana nie była już możliwa, bo inne rozmiary się wyprzedały... no i dobrze, bo po przymierzeniu w sklepie okazało się, że potrzebuję jeszcze mniejszego rozmiaru niż ten, na który chciałam wymienić buty. Finalnie udało mi się ustrzelić tę parę dziecięcych Roshków za znacznie niższą kwotę, niż modele damskie i jestem z nich bardzo zadowolona :) Dzisiaj połączyłam je z prostym topem i ręcznie przerabianymi spodenkami. Wkrótce, być może, pokażę je w zestawieniu ze spódnicą lub sukienką.


Top - Bershka | Shorts - DIY | Shoes - Nike (similar here/podobne tutaj) | Handbag - Vintage | Watch - Gift

22 komentarze:

  1. świetne szorty :) stylizacja jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty rewelacyjne a do tego te buty :) ekstra :)

    Zapraszam do mnie: http://kobietazmarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczne roshe <3 kocham je :) Fajna stylizacja .

    http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2014/08/black-spaghetti-blouse-blue-skirt-in.html zapraszam do mnie :) Licze na to że zostawisz opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)
    ja obserwuję i liczę na to samo :)
    http://wiktoriaxyoutfit.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny klimat zdjęć! co do stylizacji-prosta, ale cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się te buty nie podobają, ale to tylko moje zdanie :)) Ale włosy to masz meeega!:>

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia! :D jak się nie mylę to dach Cuprum Areny?? W końcu znalazłem blog kogoś z moich okolic :D
    Pozdrawiam

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tak to jest, kiedy czegoś bardzo chcemy

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, szorciochy i bucisze rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look,wspaniałe włosy! Buty idealnie zgrały się z całością!

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/caa-w-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz fantastycznie, ta długość szortów jest Ci wskazana! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne szorty :)
    całość wygląda rewelacyjnie i całkiem w moim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  14. szorty super ;) śliczne buty ;) dobrze, że Ci się je udało kupić ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. szorty super ;) dobrze, że Cisię udało kupić te buty, bo sąśliczne ;) ładnie wyglądają w tej stylizacji... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Również mam Roshe, alr czarno-białe. Podobnie jak ty miałam dużo problemów z ich zakupem. Odkąd je mam są to bezapelacyjnie moje ulubione i najwygodniejsze buty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny luźny look. Spodenki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niby prosty look, ale bardzo mi się podoba :) być może dlatego, że Roshe Run to mój must have :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.