sobota, 30 sierpnia 2014

boyfriendy

My, kobiety, mamy szczęście! Możemy bez pardonu wkładać na siebie "męskie" ubrania i wyglądać w nich świetnie. Kobieta w garniturze? Cudo! Kobieta w męskiej koszuli? Sam seks :D Ja dzisiaj mam na sobie spodnie boyfriend (to już moja trzecia para!), męską  koszulkę i zegarek. Dla podkreślenia kobiecości pozwoliłam sobie dodać wyrazisty makijaż, buty na obcasie i piękne, dziewczęce kolczyki. W dużej, pojemnej torbie mieszczę wszystkie babskie, niezbędne przedmioty. Ten strój nadaje się zarówno na co dzień, jak i na imprezę :) jeśli nie lubicie długo chodzić w obcasach, wrzućcie do torebki miękkie balerinki. Jak wam się podoba ta stylizacja?

Pants - Front Row Shop (here) | Shoes - H&M | Top - New Yorker (man) | Handbag - no name | Earrings - By Dziubeka (here) | Watch - Casio (the same here/taki sam tu)


24 komentarze:

  1. Uważam, że ciemny kolor szminki jeszcze bardziej podkreślił chłopięcy charakter, bardziej by już pasował jakiś róż, czy nawet i beż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna stylizacja. Dodajemy do Najlepszych na naszej stronie! :)
      Dziękujemy i pozdrawiamy!

      Usuń
  2. A moim zdaniem wygladasz mega seksownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo tego typu spodni mozna teraz znalezc w River Island <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby chłopięco a jednak mega seksownie <3

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, choć zrezygnowałabym z tych kolczyków, jakoś tak... :)

    ☀ http://livrau.blogspot.com/ ☀

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie i buty są genialne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na luzie, a elegancko, jest coś wyrafinowanego w takim zestawie. Czerwone usta do tego - dla mnie bomba.No i te cudowne włosy! Pięknie.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wow wow!!! jak dla mnie zestaw idealny,na pewno bym się tak ubrała,mega wygodnie a do tego z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw! prosto, ale efektownie czyli tak jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba sie, obcasy są FENOMENALNE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne, minimalistyczne i stylowe połączenie! jaram się Twoją urodą i kolorem włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż pod względem ubierania się mamy łatwiej od facetów ;)
    Bardzo mi się podoba, na pierwszym planie jesteś Ty, Twoja uroda i osobowość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie zestawy świetnie współgrają z Twoją urodą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś moją najlepszą blogerką!!!<3 świetna zmiana bloga;) natalia

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw:) sama się ostatnio przekonałam do boyfriendów, ale tylko w połączeniu z obcasami, bo w innym wypadku bardzo mnie skracają;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za kobieta z charakterem! Jesteś przewspaniała w każdym calu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.