środa, 20 sierpnia 2014

Klasyczne połączenie


Biały tiszert w połączeniu z czarnymi spodniami to zestaw, który nigdy mi się nie znudzi. Warto zaopatrzyć się w te podstawowe elementy garderoby na wyprzedażach. Modnie poprzecierane spodnie, kupiłam w H&M, wisiały na wieszaku wyprzedażowym od stycznia, aż wyhaczyłam je za 30zł (ze 129), natomiast koszulkę dorwałam na męskim dziale w NY, za niecałe 10zł. Dla kontrastu przewiązałam w pasie czerwoną koszulę w kratę (notabene, też kupioną na przecenie, tyle, że tok temu, za 30 zł). Klasyczny, męski zegarek w srebrnym kolorze to także mój "mast hew". Uwielbiam boyfriendowe zegarki, a takiego właśnie mi brakowało. Mam szczęście, że mój luby zawsze mnie słucha i dobrze wie, co wybrać na prezent ;) Na nogach, ulubione ostatnio, roshki i zestaw na co dzień gotowy! Co myślicie? :)


Pants - H&M | Shoes - Nike Rosherun | Top - New Yorker | Shirt - C&A | Watch - Casio (find here/znajdziesz tu)

18 komentarzy:

  1. Cudowny wpis jak i zdjęcia :)
    Od dawna zastanawiam się nad tymi butami i nie wiem czy warto kupić :p
    Zapraszam do siebie miło mi będzie jak zostawisz po sobie jakiś ślad :)
    Jeżeli Ci się spodoba to zostań na dłużej :P
    http://wefoundlove69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto! są bardzo wygodne i pasują do wielu stylizacji :)

      Usuń
  2. ale super! uwielbiam tak przewiązane koszule :) no i Twoje buty, ehh przez Ciebie kupię takie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym tylko wybrała tshirt z odrobinę większym dekoltem : )

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna koszula;)
    pozdrawiam cieplutko ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Widzę że jak ja lubisz kolor czarny :)
    http://szejmen.blogspot.com zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny zestaw :) gdzie kupiłaś rosheruny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w salonie Sizeer, w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu :)

      Usuń
  7. koszula przewiązana w pasie coraz bardziej zaczyna mi się podobać :) kiedyś kojarzyła mi się z dziećmi z podwórka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja i buty bardzo mi sie podobają ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w kratę wiecznie żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie połączenia zawsze się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, na szybko a w dodatku jak modnie :)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne połączenie, super buty, saama się na takie czaje ! ;)) idealnie no co tu dużo mówić!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz ;) Szukam takiej koszuli

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.