sobota, 9 sierpnia 2014

Retro klimat


Uważam, że ubrania w stylu marynarskim świetnie sprawdzają się latem. Tym razem zamiast koszulki w paski zdecydowałam się na sukienkę w stylu retro, ze sklepu Secondlondon. To fajny outlet, w którym możecie znaleźć ubrania nowe i z drugiej ręki. Do kiecki dobrałam wygodne sandały na słupku, skórzaną torebkę vintage ze złotymi elementami, kolczyki w złotym kolorze i bransoletkę, formą przypominającą sznur żeglarski :) Jako rekwizyt posłużyła mi coca-cola w oldschoolowej szklanej butelce (zapewniła także przyjemne ochłodzenie, w tak gorący dzień :P). Dla dopełnienia looku zrobiłam sobie pin - upowy makijaż.
Jak wam się podoba?

Dress - Secondlondon (here) | Shoes - Sequin.pl (similar here/podogne tutaj) | Jewelry -  By Dziubeka | Handbag - Vintage

30 komentarzy:

  1. slicznie Ci w takim wydaniu, chudzinko :) farbowalas wlosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* taak, farbą drogeryjną i tylko mnie głowa swędzi od niej :P

      Usuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie, nic dodać nic ująć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasuje ci taki styl kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jaka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor włosów ;)) a co do reszty sukienka wspaniała, tylko te paski na niej mnie nie przekonują ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. you're stunning! such a perfect retro outfit!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, dla mnie rewelacja! Jakiej farby użyłaś do koloryzacji włosów? Niesamowity efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Delia Cameleo 7.44 (do kupienia w rossmanie), położona na hennę ;)

      Usuń
  8. Toż to coś więcej, niż jakiś styl marynarski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi brakuje słów.... cudownie! Trzeba podrzucić Twojego linka menadżerom Coca-Coli! Od razu powinnaś być twarzą tego napoju! Zdjęcia są cudowne, stylizacja też. Wszystko rewelacyjnie się komponuje. Masz nowego obserwatora :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, niesamowicie wyglądasz...zakochać się można.
    Kochana a ile masz wzrostu? ja mam 175 i nie mogę sobie pozowlić na takie piękne buty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 165, ale na Twoim miejscu bym się nie przejmowała i nosiła każde buty, na jakie miałabym ochotę ;)
      modelki mają 180 cm i jakoś noszą szpilki :P

      Usuń
  11. sukienka super, styl marynarski, ale nie dosłowny, pięknie zestawione z sukienką buty! pozdrawiam serdecznie i zapraszam po dodatki biżuteryjne, może nie w stylu marynarskim,

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta sukienka, taka mega ciekawa plus buty mi się bardzo podobają, bo są masywne :)
    la-xuxua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwróciłam uwagę na tą stylizację na Modnej Polce, przyciągasz wzrok. Przejrzałam też kilka postów niżej i mając porównanie z kilkoma innymi Twoimi zestawami myślę, że taki klimat retro, makijaż, kolor sukienki niesamowicie podkreśliły Twoją urodę. Szczególnie chyba szminka sprawiła, że jesteś jeszcze bardziej wyrazista. Bardzo korzystna całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te buty, ciekawy look ;)

    Pozdrawiam
    http://patuszkowataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydalawo mi sie, ze bedzie nudno, czytajac notke. Ujrzalam i... zaniemowilam! Jest pieknie :)

    http://ladykate1.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wygladasz, kobieco i sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bosko! nie mogę się napatrzeć, mega sexi look <3

    OdpowiedzUsuń
  18. co do za reklama coca coli;D heh żartuję przepiekna stylistyka:) cudne sandałki i sukienka:) ps będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział w moim konkursie:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś przepiękną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.