poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Desert rose

Wystarczy odrobina chęci i Google Mapy, a w każdej okolicy można znaleźć ciekawe miejsca, warte sfotografowania. Od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie "pustynna" sesja, zrobiłam więc risercz i okazało się, że idealna lokalizacja znajduje się zupełnie niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Robienie zdjęć na bloga stało się już, dla mnie i Marcina, swego rodzaju hobby, jesteśmy zatem bardzo podekscytowani, kiedy możemy tworzyć wspólnie coś nowego ciekawego. Mam nadzieję, że szczęście nam dopisze i będziemy mogli fotografować w coraz co nowszych i bardziej interesujących miejscówkach :)
Moja stylizacja to połączenie crop topu i zwiewnej spódnicy, którą mam już od dawna, i która pojawia się na blogu każdego lata ;) dobrałam do tego wygodne, płaskie rzymianki i małą torebkę. Prosta fryzura daje fajny, lekko hippisowski efekt, w sam raz na letnie spacery :)



Crop top - New Look | Skirt - Gina Tricot (similar here/podobna tu) | Sandals - Deichmann

44 komentarze:

  1. Wow, ale super! :) Świetny pomysł na zestaw i miejsce.

    Też mam to szczęście, że łączę pasję do fotografii z mężem. Bardzo lubimy robić zdjęcia w nowych miejscach. Tak naprawdę wszędzie można znaleźć jakieś interesujące tło do zdjęć, jeśli tylko wykaże się odrobinę inicjatywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre zdjęcia :) trochę spódnica zlała się z tłem (piaskiem) ale podejrzewam ze nie było to planowane. Fajnie by wyglądała sesja w stylu corrida, Hiszpania w tym otoczeniu :) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam użyć naturalnych barw, myślę, że neonowa kiecka zupełnie nie pasowałaby do tego zestawu :D
      Dziękujemy za komplement a propos zdjęć ;)

      Usuń
  3. Fajny klimat na tych zdjęciach, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia :) A w stylziacji najbardziej podoba mi się spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja wyszła świetnie. Jeszcze nigdy nie używałam Google Maps do szukania miejsc na sesje.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ! Gdzie się znajduje ta 'pustynia' ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!
    piękne zdjęcia!
    jestem zauroczona!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Idealna stylizacja!! Piękny kolor włosów i idealnie pasujący warkoczyk!!! :-)

    Pozdrawiam.
    canpasawi

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu cudowne!
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wczoraj z przyjaciółką robiłyśmy zdjęcia w tle budynku z czerwonej cegły, wyszło super :)
    a takie zdjęcia na 'pustyni' robią wrażenie:)
    http://ulubowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja. Idealnie komponuje się w takim krajobrazie. Ciekawa jestem, gdzie została wykonana. Zapraszam do mnie, a jak Ci się spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło, że ktoś docenił moją pracę :)
    firewerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja, bardo mi sie spodobala i ta okolica ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tą pustynną sesją, wyszło genialnie - a i stylizacja jest idealna do tej scenerii. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. super look, pasuje ci taki hippi styl:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ! I miejscówka rzeczywiście idealna do sesji ! :) :3

    http://scenariuszmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyszły te zdjęcia i rzeczywiście przywołują pustynne klimaty, a Twój zestaw idealnie się w te klimaty wpisuje - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Taką hippiską chciałabym się stać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia w fajnym miejscu :) Masz genialny kolor włosów :) Stylizacja fajna aczkolwiek ja bym zmieniła buty bo tego typu nie lubię :) Ale wszystko inne super :)
    http://neonowaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sceneria jak i same zdjęcia rewelacja <3 jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz obłędnie. Miejsce jest niesamowite. Coraz bardziej mnie zaskakujesz stylizacjami ;) Obserwuję oficjalnie :P Nie tylko przez blogerów hihih

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna fryzura <3 To jest opaska czy twój własny warkocz? Jeśli warkocz, to jak go robisz- w jakim miejscu zaczynasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to warkoczyk :) zaczęłam go "na oko", z boku głowy ;)

      Usuń
  24. Dobra stylizacja i urokliwe miejsce! Jesteś przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. boska jest ta spódnica i świetne miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale świetne zdjęcia! coś innego, ciekawego!! i piękne wlosy..

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby nie te Twoje cudowne włosy zdjęcia nie byłyby tak efektowne. Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą :)

    http://livrau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie możemy się napatrzeć!
    Wszystko świetnie współgra - od czubka głowy po czubek małego palca u stopy :)

    Pozdrawiamy, luxusowi.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Z reguły nie zaglądam na blogi fashion, ale zrobiłaś śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacja! piękne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  31. chyba ten zestaw jest moim ulubionym.. :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw. Szczególnie podoba mi sie ten wzorzysty crop top - od razu nadaje charakteru innym, bardziej prostym czy subtelnym ciuchem. dodatkowy plus za pasujaca do zestawu stylizacje fryzury.

    Jesli chodzi o wspieranie sie mapami w poszukiwaniu fajnych miejsc - polecam wikimapie - bardzo fajne webowe urzadzenie ktore pozwala sprawdzac poszczegolne budynki pod katem tego co w nich sie znajduje. mozna sie zdziwic jakie rzeczy/miejsca mija sie np. w drodze do szkoły

    P.S. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  33. Dlaczego ja nie widziałam tego postu??!! Wyglądasz niesamowicie! Zdjęcia wyszły genialnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.