środa, 3 września 2014

Po prostu wygodnie!

Witajcie w pierwszym poście na nowym-starym blogu! Po trzech latach w końcu zebrałam się do tego, aby przenieść się na własną domenę. Postanowiłam także zmienić diametralnie skórkę, bo chociaż poprzednia bardzo mi się podobała, to była nieco infantylna i oklepana. Nic bym jednak nie wskórała, gdyby nie fachowe porady z forum: Blogowicz, i nieoceniona cierpliwość jego twórcy ;) Jeśli nie chcecie sami podejmować się "remontu" bloga, możecie zamówić sobie przepiękną skórkę, w atrakcyjnej cenie: tutaj. Mam nadzieję, że nowa odsłona Lubieczern wam się podoba!
Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację, to jest po prostu wygodna, luźna propozycja. Jesienią zawsze mam ochotę zakładać na siebie miękkie, przyjemne tkaniny, otulać się kardiganami i czuć się swobodnie. Na razie można sobie jeszcze pozwolić na płócienne buty, ale motocyklowe botki wyglądałyby równie dobrze. Dla przełamania spokojnych kolorów postawiłam na neonową pomadkę. To nowość w mojej kosmetyczce, Golden Rose Velvet Matte nr. 04 - totalnie zakochałam się w tych szminkach! Mają idealną formułę i cudowne wykończenie, a do tego kosztują niecałe 11zł :) 









Pants, shoes - H&M | Handbag - no name | Top - New Yorker | Cardigan - Made in the shade | Bracelet - By Dziubeka | Watch - Geneva (similar here/podobne tutaj)


22 komentarze:

  1. ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie ;) Do szkoły świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd bloga zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, prosta stylizacja,
    ja dziś w sh na złotówkach znalazłam czarne świetne rurki z h&m z zamkiem na boku, i tak myślałam czemu one doczekały złotówek skoro są nowe, wreszcie znalazłam, że mają dziurę na kolanie - wyglądają jak Twoje, dobrze że je kupiłam, bo teraz jeszcze bardziej zachciało mi się je nosić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje maja całkiem sporo dziur i przetarć, ale na zdjęciach nie widać tego za dobrze :) a teraz, na zimniejsze miesiące, muszę kupić sobie czarne rurki bez dziur hihi :D

      Usuń
  5. Super ten nowy wygląd, stylizacja też oczywiście :)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękności, urocze masz buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochana w Twoich włosach! +Świetne buty!

    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz idealny kolor włosów na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny swobodny zestaw. Bardzo pasuje Ci ten kolor pomadki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszulka. Wygoda najważniejsza, fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny prosty zestaw. Uwielbiam taki minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  12. super pasuje Ci taki kolor włosów:) Ps w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. O Boże, jakaś Ty piękna! *.*
    I torebka cudowna.

    www.daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Ta szminka rzeczywiście jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygoda to podstawa, bo w końcu kobieta ma być ubrana, a nie przebrana
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny set,bardzo wygodny;) na pewno bym się tak ubrała,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak pięknie! Ja nadal jestem zachwycona kolorem Twoich włosów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna , prosta stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Noż, nowy wygląd jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja ;)

    Pozdrawiam
    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.