środa, 16 lipca 2014

Summertime

Jeśli jesteście ze mną na Facebooku to wiecie, że nie jestem wielką fanką lata (serio, narzekam na nie trzy razy dziennie). Pewnie gdyby nie to, że mogę nosić moje ulubione spódniczki, krótkie topy i wygodne balerinki, narzekałabym o wiele bardziej. No okej, są jeszcze truskawki, jagody, zimne napoje i książki... no i moja rodzina przyjeżdża... no dobra, ale to już na prawdę koniec dobrych stron pory letniej! :D

Skirt - A. Wiśniewska | Bralet - Topshop | Handbag - Vintage | Watch - Gift (similar here/podobny tutaj) | Shoes - Deezee | Vest - Oasap

34 komentarze:

  1. super wyglądasz:) piękna spódniczka, a podobną koronkową kamizelkę ostatnio znalazłam w sh:)
    Ps. W wolnej chwili zapraszam do mnie na recenzję poruszającej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) i fajne lordsy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zdjęcia są wspaniałe a Ty ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, ile masz wzrostu? :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Izunia, uśmiechaj się więcej!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, spódniczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka śliczna :)
    Całość bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. plus za płaski brzuch ;)
    p.s zaspraszam na wyprzedaz szafy, po nowe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna narzutka i spódniczka! JAk dla mnie zestaw idealny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś lata nie lubiłam, ale im jestem starsza i mam więcej epizodów depresji sezonowej;) tym bardziej doceniam słoneczne chwile;) Jak się zestarzejesz to zrozumiesz;)) Śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. narzekanie narzekaniem, ale wyglądasz latem bardzo ładnie. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie,w końcu widzę motyw panterki w nietandetnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym przygarnęła spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna letnia stylizacja. Strasznie podoba mi się ten biały top.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne buty i spódniczka. Reszta niestety mnie nie zachwyciła. No może, a raczej na pewno włosy. Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi odpowiada Twój styl, toteż się wpraszam na stałe ;)
    P.S. I jest jeszcze arbuz! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. :) Jakie ładne, słoneczne zdjęcia... :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się to połączenie. Bralety i spódniczki wyglądało magicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. przeuroczo wyglądasz! lubię do Ciebie wracać! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna jesteś i cudowna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega do Twojej figurki ten zestaw! :) bardzo dziękuję za radę co do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się bralet, fajnie wszystko razem wygląda! Wakacyjnie i naturalnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja i ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.