piątek, 11 lipca 2014

All eyes on me

Lubię oryginalne ubrania, ale czasem, jak każda kobieta, ulegam jakiemuś super modnemu ciuszkowi. Tak było z tą sukienką :) nosiła ją już chyba cała blogosfera, aż w końcu i mnie skusiła, zwłaszcza, że była w korzystnej promocji! Nosi się świetnie, niestety jest okropnie krótka, ale wysokie zabudowanie u góry równoważy jej krój, aby nie była zbyt wyzywająca. Na co dzień noszę ją do płaskich butów, ale z tymi białymi koturnami wygląda najlepiej! Jak wam się podoba?









Dress - Romwe | Bracelet- By Dziubeka | Shoes - Mango | Handbag - Super Dodatki | Watch - Gift (similar here/podobne tutaj)

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz, sukienka jest świetna i uwielbiam te koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna ta sukienka :) Masz piękne włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama zamówiłam tą kieckę, ale jeszcze nie dotarła :P Fajnie wyglądasz, mimo że sukienka opatrzona, ugryzłaś ją inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten motyw podoba mi się w przybliżeniu.
    Twoja wersja jest na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze widzę tą sukienkę :) Fajny krój a'la lata 60. Od razu jak ją zobaczyłam pomyślałam o Tweggy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzialam ta sukienke juz kiedys,ciekawa :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta sukienka,super w niej wyglądasz:) właśnie się zastanawiałam nad jej kupnem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta sukienka ma odcień bardziej niebieski w rzeczywistości czy taki szary?

      Usuń
  8. Niby prosta forma, proste kolory, a przez te oczy wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też się zastanawiałam, ale chyba ten fakt, że już została obnoszona przez całą blogosferę mnie zniechęcił, ale okalry masz cudne! i generalnie prezentujesz się w tej sukience świetnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalna sukienka :) mi średnio się podoba, ale na Tobie dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka :) pewnie ma się w niej wrażenie, że ktoś Cię ciągle obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam tę sukienkę na wielu blogerkach, ale to, jak Ty w niej wyglądasz jest nie do opisania - to chyba przez wzgląd na kolor włosów i typ urody.
    w każdym razie - żadna z blogerek nie nosi jej z taką klasą, jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie Ci pasuje :D Masz boskie włosy :3

    OdpowiedzUsuń
  15. ta sukienka to totalna petardaaa!
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna i oryginalna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.