piątek, 18 lipca 2014

Koszula w kratę i szorty

Dzisiaj po raz pierwszy wybrałam się na basen w celu nabrania odrobiny koloru. Koloru innego niż mączysta biel, którą świecę przez cały rok. Oczywiście wszystko bezpiecznie i z filtrami, dlatego póki co szału nie widać :D Do ekipy z nju kastel, dżersi czy łatewa jeszcze mi daleko, ale słonecznych dni ma nie brakować. Kto wie, może pod koniec wakacji zostanę Beyonce, albo.... Jayem - Z :D
Dzisiejszy strój nadaje się świetnie na wieczorną, letnią imprezę. Kiedyś myślałam, że nienawidzę czerwieni, jednak w wersji tartanowej już dawno się przekonałam do tego koloru. Być może kiedyś kupię sobie coś tak "zupełnie" czerwonego, ale to jeszcze nie ten moment ;)

Shirt - C&A | Shorts - DIY | Handbag - Vintage | Shoes -Sequin.pl | Sunnies - Giantvintage | Watch - gift (similar here/podobny tu)

22 komentarze:

  1. Taki ładny, skromny :) Buty idealnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim stylu ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie podkreśliłaś figurę!!!: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasna karnacja jest właśnie milion razy lepsza od opalenizny.
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulę to TY masz świetną ! cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna koszula :3

    http://ollcia-blog.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty sa super, ale Twoje usta, wow, perfecto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula w kratę to podstawa ale w Twojej najbardziej odpowiadają mi kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznieeeeeeeeee,ale noooogiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wygladasz! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się Twoja koszula, jest śliczna!
    www.jestem-toska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne buty *,*
    obserwuje i zapraszam do mnie : http://niewidzialnapisarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną koszulę, ale nie łączyłam jej jeszcze z szortami - dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak jak już na blogerach pisałam, super strój! Wyglądasz bardzo stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo dobrze Ci w czerwieni! Nie wiedziałam, że tak dużą popularnością cieszą się dziś czerwone koszule flanelowe. Robocze ubrania potrafią wyglądać stylowo, ale warto również zaznaczyć, że ich zasadniczą funkcją jest ochrona naszego ciała. Ostatnio kupiłam roboczą koszulę antystatyczną mojemu tacie, który jest mechanikiem. Tata jest z niej bardzo zadowolony, w niedalekiej przyszłości zamówię mu jeszcze pewnie niebieską koszulę z usztywnianym kołnierzem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.